Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سالار شهیدی مدیر عامل تیم فوتبال منصور ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در مورد پیرامون حذف این تیم از جدول مسابقات گفت: با همکاری ریاست هیئت فوتبال استان به جد و با تمام قوا پیگیر احقاق حق فوتبال استان هستیم.

وی که تیمش را برای صعود به لیگ دسته دوم بسته بود افزود، با حاضر نشدن در دو مسابقه متوالی و طبق قوانین فدراسیون فوتبال عملا خود را سقوط کرده حساب کرده و تمام آرزوهای صعود خود و شهر ساوه را بر باد رفته دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدی بیان داشت : مجموعه منصور ساوه ضمن‌ در اختیار نهادن بهترین امکانات و بالاترین رقم قرار در سطح لیگ سه و حتی دسته دوم، در اختیار قرار نهادن هتل کاوه برای بازیکنان در شهر ساوه، پیش از نیم فصل نیز کلیه بازیکنان تیم بین ۵۰ تا ۶۰ درصد رقم‌ قرارداد مالی خود را دریافت کرده بودند و در اقدامی غیر حرفه ای در دو مسابقه حاضر نشدند تا عملا و طبق قوانین فدراسیون فوتبال تیم را از جدول مسابقات کنار بگذراد.

وی خاطر نشان کرد:  در حالی که برای بازی با تیم شیراز یکی از بهترین هتل های ۵ستاره شیراز نیز برای بازیکنان رزرو شده بود بازیکنان با هم دستی و هماهنگی با هم و به صورت خودجوش از میانه راه از تیم جدا شده و به شیراز عزیمت نکردند.

مدیرعامل باشگاه منصور ساوه با بیان اینکه با هماهنگی هیات فوتبال استان از کلیه بازیکنان تیم، خصوصا عوامل اصلی این فتنه که تماما غیر بومی نیز می‌باشند ، به مراجع ذیصلاح شکایت کرده و تا آخر هم پیش خواهیم رفت و برای احقاق حق مان کوتاه نخواهیم آمد خواستار بازنگری در قوانین مربوطه شد تا در صورت بروز چنین اتفاقاتی حق تیم‌هایی که با علاقه به ورزش ورود کرده و سرمایه گذاری کردند، ضایع نگردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران به صورت منظم و مستمر در 23 سال گذشته برگزار شده و رفته رفته سروشکل حرفه‌ای‌تری نیز به خود گرفته و با تمام مشکلات، به عنوان یکی از مهمترین رقابتهای فوتبالی در قاره آسیا محسوب می‌شود و در عین حال موردتوجه‌ترین تورنمنت و لیگ ورزشی در کشور نیز به حساب می‌آید.

فارغ از دشواری ورزش فوتبال که با ممارست و مصدومیت فوتبالیست‌ها و فشار شدید ناشی از نتایج و عملکردها برای مدیران، مربیان و بازیکنان همراه است، لیگ برتر ایران از نظر کیفی از سطح قابل‌توجهی برخوردار است و به عنوان یکی از 5 لیگ برتر آسیا شناخته می‌شود. اغلب مربیان و بازیکنان خارجی نیز این عقیده را دارند که فوتبال ایران با اتکا بر فیزیک فوتبالیست‌ها و توجه عمومی، خود را به سطحی رسانده که تنه به تنه جی لیگ و کی لیگ شرق آسیا هم می‌زند.

در لیگ ایران عموما پیشبینی‌ها درست از آب در نمی‌آید. کافی است همین حالا در فاصله شش هفته تا پایان از خودتان و اطرافیانتان بپرسید: کدام تیم قهرمان می‌شوند؟ کدام تیمها سهمیه می‌گیرند؟ کدام تیمها سقوط می‌کنند؟ نخست، گوناگونی پاسخ‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد و سپس احتمالا نتایج واقعی در هفته سی ام، بر تعجب شما خواهد افزود. این در حالی است که شاید در لیگ برتر عربستان، الهلال از همین حالا قهرمان شده، النصر با فاصله در جایگاه دوم قرار گرفته و تیم الحزم نیز صعود خود را قطعی کرده است.

لیگ برتر خلیج فارس به عنوان یک رقابت ورزشی، با مصدومیت شدید نیز همراه است اما شاید بیش از آنکه این آسیب‌ها به چشم بیاید، توجه رسانه‌ها و هواداران باشد که فشاری خردکننده را به کارکنان این لیگ وارد می‌کند. این چیزی است که شما در هیچ یک از رشته‌های ورزشی دیگر در ایران مشاهده نخواهید کرد، اینکه حتی یک مسئول غیر عالی رتبه نیز در نهادهایی نظیر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی باشگاه‌ها به قدری مورد سوال و توجه قرار می‌گیرد که شاید مقام ارشد در ورزشی دیگر اینطور نباشد.

در لیگ ایران همیشه رقابت برای رسیدن به جایگاه بهتر و شغل مهمتر ادامه دارد. سرمربیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای فصل آینده پیشنهاد بهتری بگیرند و بازیکنان تا آخرین لحظه امید خود را برای درخشش و بازی در تیمی بهتر از دست نمی‌دهند. ترنور مالی فوتبال ایران به هزاران میلیارد تومان رسیده و این ناشی از همان رقابت دشوار و همان توجه عمومی ویژه است که فوتبال و به خصوص لیگ برتر خلیج فارس در ایران را تبدیل به یک رویداد بسیار بسیار مهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم