Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی قائمی  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در این بیانیه به واقعیت‌های دیروز، امروز و آینده‌ی پیش روی کشور اشاره شده است، گفت: مخاطب این پیام همه ارکان نظام و افراد جامعه هستند و بایستی امید آفرینی و امید به جوانان بیش از پیش مورد توجه و اهتمام دست اندرکاران کشور قرار گیرد و در این زمینه، هیچ استثنائی پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو سابق حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه جوانان بدون امید نمی‌توانند برای زندگی و آینده خود هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کنند و نقش لازم و مفیدی را برای پیشرفت کشور ایفا کنند، افزود: باید در ایجاد امید و تحقق آن در سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های جاری و مستمر کشور، بازنگری صورت پذیرد، ساختار‌ها به روزسانی شود و با بازنگری در قوانین موجود، قوانین لازم اعم از قضایی و اجرایی به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر تصویب شود و با انعطاف پدیری در همه زمینه‌ها، نقطه شروعی بر آمادگی تصحیح خطا‌هایی باشد که تاکنون به هر دلیل در چهل سالگی انقلاب اسلامی جامعه با آن مواجه شده است.

وی ادامه داد: با حمایت سیستماتیک و هدفمندکردن یارانه‌ها می‌توان چتر حمایتی عدالت اجتماعی را در جامعه گسترش داد و از اقشار آسیب‌پذیر و مخصوصا اشخاص حقیقی و حقوقی که نقشی در شرایط بیکاری خود و رکود اقتصادی ندارند اعم از بیکاران، صاحبان حرف، صنایع و مشاعل، کارگران، کارمندان و حقوق بگیران ثابت، حمایت شود و در مبارزه با بیکاری و اشتغال بیشتر جوانان، زمینه‌های رشد و شکوفایی استعداد‌های آنان فراهم گردد.

قائمی تصریح کرد: انتظاری که امروز مردم از مسئولان دارند به هیچ وجه قابل مقایسه با انتظاری نیست که در دهه‌های چهارگانه قبلی داشته اند، چرا که امروز تجربیات و نتایج حاصل از راه‌های طی شده قبلی وجود دارد و اگر بتوانیم از آن‌ها به خوبی استفاده کرد، راه‌های پیش‌رو با ضریب اطمینان بیشتر در زمان مدت کوتاهتر و همچنین با کمیت و کیفیت بسیار بهتری، قابلیت تحقق خواهد یافت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مشارکت مردم در همه مسائل کشور و به‌ویژه در امر مهم انتخابات یادآوری شده است و باز هم مورد تاکید رهبری قرار گرفته است و فکر می‌کنم بایستی قوانین، ساختار و فرایند‌هایی مرتبط با انتخابات به صورتی تدوین شود تا گروه‌ها و اقشار مختلف مردم در قالب احزاب کارآمد و گروه‌های شناسنامه دار، سازماندهی شوند و همواره زمینه‌های مستمر حضور و مشارکت موثر مردم در کلیه امور کشور و مخصوصا انتخابات فراهم گردد.

قائمی افزود: دستاورد‌های علمی و تخصصی کشور توسط جوانان، وسیله اقتدار پایدار کشور است و باید بتوان با برنامه‌ریزی و حمایت دولتمردان از تشکل‌های مردم نهاد جوانان و تلاس و کوشش جوانان، قله‌های رفیع علم که به تعبیر مقام معظم رهبری کشور از آن عقب هست، فتح شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب اصلاح طلب چهل سالگی انقلاب اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است

حسین ایثارگر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از هنرستان طالقانی و شماری از دیگر مدارس شهر ششتمد، گفت: یکی از الزامات توسعه، مهارت آموزی است و توجه به این مقوله، زمینه رشد تولید و اشتغال پایدار را در جامعه فراهم کرده و از نگرانی های جامعه در مسیر ایجاد اشتغال برای نسل جوان می کاهد.

وی با بیان اینکه یکی از مسیرهای پیشرفت کشور توجه به مهارت است، اظهار کرد: لازم است در کنار توجه به مباحث علمی و تئوری، آموزش های مهارتی و نیازمحور نیز مورد توجه آموزش و پرورش و دانش آموزان قرار گیرد.

فرماندار ششتمد گفت: در کنار رشته های نظری، باید هدایت دانش آموزان به رشته های مهارتی و تولیدی نیز مورد توجه قرار گیرد تا بخشی از نیاز بازار کار به نیروی انسانی از این طریق تامین شود.

ایثارگر افزود: ایجاد برخی واحدهای صنعتی در حوزه فرآوری معدنی و صنایع دیگر در شهرستان ششتمد در دست انجام است که تربیت نیروی کار ماهر در این حوزه ها می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از تلاش های جامعه فرهنگی، افزود: معلمان با تربیت نسل آینده در مسیر آگاهی و روشنی بخشی جامعه و توسعه و بالندگی کشور ایفای نقش می کنند.

شهرستان ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد، چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • بافت تاریخی روستای اصفهک با توجه مردم حفظ شده است
  • علم و دین نظام زندگی/ ماموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ امیدآفرینی کرد
  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است