Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان روز شنبه در دیدار با «محمد جواد ظریف» همتای ایرانی خود گفت: نیازمند گفت وگویی سازنده با ایران برای دستیابی به راه‌حل‌های سیاسی در سوریه و یمن هستیم.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، صفحه توئیتری وزارت امور خارجه آلمان با انتشار این خبر، عکسی از دیدار دو وزیر خارجه در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این وزارتخانه، به نقل از ماس آمده است: تا زمانی که ایران به برجام پایبند باشد، برلین نیز پایبند می‌ماند.در دیدار روز شنبه، دو طرف در خصوص روابط دو جانبه، برجام، سازوکار حمایت تجاری ایران و اروپا (ساحت)، مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله یمن، سوریه، افغانستان و سایر مسائل گفت وگو و تبادل نظر کردند.تاکید وزیر خارجه آلمان بر موضع این کشور در قبال برجام، تنها چند ساعت پس از سخنرانی «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا در کنفرانس مونیخ است که او در آن بار دیگر خواستار خروج کشورهای اروپایی از توافق هسته‌ای با ایران شده بود.پنس با تکرار اتهامات گذشته خود، مدعی شده بود که ایران مانع ثبات منطقه است.این در حالیست که درست پیش از سخنرانی او، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در سخنرانی خود، بار دیگر برجام را توافقی کارآمد خواند و درخواست‌های مکرر آمریکا برای خروج از این توافق را رد کرد. برچسب ها: وزیر خارجه آلمان ، ایران ، هایکو ماس ، محمد جواد ظریف

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر خارجه آلمان ایران هایکو ماس محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه

«حسن محمود» وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا