Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@19:01:15 GMT

16 شهرستان خراسان رضوي باراني شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۵۰۱۷

16 شهرستان خراسان رضوي باراني شد

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مسئول مرکز پيش بيني اداره کل هواشناسي خراسان رضوي گفت: بارش باران از ديشب تاکنون 16 شهرستان اين استان را فراگرفته که بيشترين حجم آن در قوچان با 12 ميليمتر ثبت شده است.

يحيي قايني پور روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پس از قوچان گناباد با 9 ميليمتر، تربت حيدريه با هشت ميليمتر و همچنين خواف، تايباد، بردسکن، کاشمر و بجستان هر کدام با هفت ميليمتر به ترتيب بيشترين ميزان بارندگي را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: فعاليت سامانه بارشي از جمعه شب گذشته در خراسان رضوي آغاز شده و بارشهاي رگباري اين سامانه به صورت متناوب تا پايان هفته جاري ادامه دارد.
مسئول مرکز پيش بيني اداره کل هواشناسي خراسان رضوي گفت: بارش بيشتر مناطق استان را به ويژه در نواحي جنوبي در بر مي گيرد و در اين ميان بيشترين ميزان بارندگي براي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه هفته جاري پيش بين شده است.
وي همچنين به آغاز روند کاهش دماي هوا در خراسان رضوي اشاره و بيان کرد: اين کاهش از امروز آغاز مي شود و تا روزهاي پاياني هفته جاري دماي هواي در استان رضوي به ميزان 13 درجه کاهش مي يابد.
قايني پور افزود: بر اين اساس بيشينه دماي امروز 28 بهمن ماه هواي مشهد 12 درجه سلسيوس پيش بيني شده که نسبت به ديروز چهار درجه کمتر شده و تا روزهاي پاياني هفته به سه درجه نيز مي رسد.
قوچان با کمينه دماي سه درجه زير صفر و سرخس با بيشينه دماي 19 درجه به ترتيب سردترين و گرمترين شهرهاي خراسان رضوي طي 24 ساعت گذشته بودند. همچنين در اين مدت بيشترين شدت وزش باد از بجستان با سرعت 68 کيلومتر بر ساعت گزارش شد.
3027/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان غالبا صاف است که از بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پایداری هوا تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش‌بینی نشده است و تا روز سه‌شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی