Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه تئاتر «بدن‌های عراقی» با نمایش «ترحم؛ بخش اول» که قرار بود ۳۰ بهمن در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شود، به دلیل آسیب دیدگی بازیگر و کارگردان نمایش از حضور در جشنواره امکان حضور در جشنواره را از دست داد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد، گروه تئاتر نمایش «ترحم؛ بخش اول» با کارگردانی و بازی آنمار طاها از کشور سوئد که قرار بود روز سه شنبه 30 بهمن در بخش «تئاتر ملل» جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر اجرا شود، به دلیل آسیب دیدگی بازیگر نمایش از حضور در جشنواره عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه این اثر نمایشی طی نامه ای به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر حضور پیدا نکردن در جشنواره و دلایل آن را اعلام کرد که در ذیل متن این نامه آمده است:

« با کمال تأسف گروه نمایشی «ترحم؛ بخش اول» از کشور سوئد که طبق جدول جشنواره فجر باید در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می رفت، به دلیل جراحت و آسیب جدی ستون فقرات بازیگر اصلی و کارگردان نمایش (که جایگزین دیگری ندارد) مجبور به لغو حضور خود در این جشنواره هستیم. ما متوجهیم و قدردانیم از تمامی تماشاگرانی که تمایل به تماشای نمایش ما را داشتند و از هر گونه ناراحتی پیش آمده پوزش می طلبیم و عذرخواهی می‌کنیم.

امیدواریم تیم جشنواره و مخاطبان محترم تهرانی و ایرانی موقعیت پیش آمده برای ما را درک کنند و عذر ما را بپذیرند. امید که در جشنواره های آتی حضور داشته باشیم. ارادتمند. جوزفین گری همکار مدیر هنری «ایراک بادی»»

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جشنواره تئاتر فجر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فجر تئاتر جشنواره تئاتر فجر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • این خبرها را از دست ندهید
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا