Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر شاهمرادی از آغاز اجرای طرح نظارتی کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا در البرز خبر داد و گفت: این طرح با هدف بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایام پایانی سال با عنوان اجرای طرح نظارتی نوروز ۹۸ اجرا می شود.

« جهانگیر شاهمرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام اجرای طرح نوروزی سال 98 گفت: این طرح با هدف بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایام پایانی سال با عنوان اجرای طرح نظارتی نوروز 98 اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا یکی از اولویت های برنامه ریزی شده در سازمان صنعت، معدن و تجارت است، که بر مبنای آن حفظ حقوق شهروندان مورد نظر قرار می گیرد.

 

وی توضیح داد: زمان بندی اجرای طرح از ابتدای اسفند تا 15 فروردین سال آتی است که در این خصوص تأمین و توزیع نیازهای اصلی مردم با هدف پیشگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی فوری دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی اعمال می شود.

 

وی تصریح کرد: اولویت های کالاهایی از قبیل نان، لبنیات، گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، برنج، قند و شکر، روغن نباتی، انواع میوه ها، همچنین پوشاک ، خشکبار و مواد شوینده مورد نظر است.

 

لازم به ذکر است، شهروندان شکایات و گزارش های خود را در خصوص کم فروشی، تقلب، گرانفروشی و عدم اجرای تعهدات مرتبط با این مهم را با سامانه 124در میان بگذارند.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی حمله تروریستی نماز جمعه حادثه تروریستی ایران سامانه ۱۲۴ طرح نظارتی بازار سازمان صنعت معدن و تجارت البرز بازار شب عید تنظیم بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی لندن باید به مصاف تاتنهام برود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد تیمش بدون به وضعیت سایر رقبا در کورس قهرمانی به دنبال برد در تمامی مسابقات پیش رو است.

آرتتا درمورد وضعیت تیم گفت: "در دسترس بودن بازیکنان نکته مهمی است. به غیر از یورین تیمبر، بسیار نزدیک است که ما همه بازیکنان‌ را در دسترس داشته باشیم. این باعث می‌شود که در جلسات تمرینی بیشتر کار کنیم و چیز بسیار مهمی خواهد بود."

دردسر انتخاب بازیکنان‌؟

سردرد خوبی است! شما بازیکنان را احساس می‌کنید چون می‌بینید که چقدر به دنبال آن هستند. همیشه سخت است، اما بازیکنان‌ نیز کاملاً آماده هستند تا در هر صورت که ما به آن‌ها نیاز داریم به زمین بیایند. روحیه تیم خیلی خوب است.

کورس قهرمانی؟

بله ما در این کورس حضور داریم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در مسابقات پیش رو برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد اما این کاری است که باید انجام دهیم.

وضعیت منچسترسیتی؟

این یک بازی دیگر بود (برد مقابل لوتون تاون) که آن‌ها توانستند به روشی مقتدرانه برنده شوند. ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

شانس بالای منچستر سیتی به‌عنوان قهرمان توسط سوپر کامپیوتر؟

امیدواریم که بتوانیم آن کامپیوتر را تغییر دهیم. شاید نیاز به آپلود نرم افزار داشته باشد!

وضعیت یورین تیمبر؟

فردا پس از یک جلسه تمرینی باید در این مورد تصمیم بگیریم. خیلی به بازگشت نزدیک است، نمی‌دانم قرار است به‌زودی برای او اتفاق بیفتد یا نه، اما او خیلی نزدیک است.

ترجیح می‌دهید مانند تاتنهام دو هفته مرخصی داشته باشید یا بیشتر بازی کنید؟

نمی‌دانم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بازیکنانم برای بازی مقابل یک حریف بزرگ کاملا آماده خواهند بود.

درمورد آنگه پوستکوگلو؟

کاری که او انجام داده واقعاً تأثیرگذار است. زمانی که در تیم ملی استرالیا و ژاپن حضور داشت، او را می‌شناختم. او را دنبال می‌کردم.

دیگر خبرها

  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران