Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@21:41:09 GMT

تغيير رويه 80 فروشگاه پوشاک قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۵۱۰۵

تغيير رويه 80 فروشگاه پوشاک قاچاق در تهران

خبرگزاري آريا- مديرکل نظارت بر سامانه هاي الکترونيکي و هوشمند ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تغيير رويه و رفتار 80 فروشگاه عرضه کننده پوشاک قاچاق در تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از راديواقتصاد، حميدرضا دهقاني نيا افزود: واقع مطلب اينکه در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز بايد تمامي ابعاد موضوع را در زمان اجرا مدنظر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين اظهارداشت: بيشترين تلاش ستاد مرکزي مبارزه با کالا و ارز اينکه با کمترين اصطکاک بتواند موضوع پديده قاچاق را در جامعه رتق و فتق و مديريت کند.
مديرکل نظارت بر سامانه هاي الکترونيکي و هوشمند ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص مقابله با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق به راديو اقتصاد گفت: اين ستاد با هماهنگي هايي صورت گرفته ابتدا فروشگاه هاي عرضه کننده پوشاک قاچاق را در سطح تهران مورد شناسايي قرار دادو در نهايت به 110 واحد رسيد.
وي در ادامه افزود: واحدهاي مزبور در چندين مجتمع تجاري تهران پراکنده و مستقر بودند.
دهقاني نيا تصريح کرد: ابتدا با مديران مجتمع هاي تجاري به جهت تبيين موضوع ارتباط برقرار شد و سپس يک برگه اي به عنوان هشدار و اعلام در اختيار آنان قرار گرفت تا در سر درب ورودي مجتمع ها نصب و از طرفي به واحدهاي عرضه کننده پوشاک هشدار دهند که دست از اين رفتار ناپسند و غير قانوني بردارند و کالاهاي قاچاق خود را جمع آوري کنند.
وي گفت: پس از اين اقدام تيم هاي تشکيل تا اخطار هاي کتبي بصورت حضوري به واحدها ابلاغ شود که اين اقدام نيز با موفقيت انجام شد.
مديرکل نظارت بر سامانه هاي الکترونيکي و هوشمند ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: هماهنگي هاي اين موارد نيز با خود ستاد بود که البته نيروي انتظامي، سازمان حمايت، تعزيرات حکومتي و استانداري تهران در اين زمينه زحمات زيادي کشيدند.
وي اظهارداشت: خوشبختانه با کمترين اصطکاک از مجموع 110 مغازه بيش از 80 مورد تغيير رفتار دادند که شايد در تاريخ کشور بي سابقه باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پوشاک قاچاق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن قاچاق

به گزارش صدای ایران از ایسنا،سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟