Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت که این شهرستان آماده برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال رده نوجوانان است که از فردا (دوشنبه) آغاز می شود.

جمال واحدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نهایی این مسابقات از فردا 29 بهمن باحضور هشت تیم 'پیکان، سایپا، درنای ارومیه، شهرداری ورامین، شهرداری گنبدکاووس، پیام خراسان، عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه' در دو گروه چهار تیمی آغاز شده و تا چهارم اسفند ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در گروه اول این مرحله از مسابقات تیم های پیکان، سایپا، درنای ارومیه و شهرداری ورامین و در گروه دوم نیز تیم های شهرداری گنبدکاووس، پیام خراسان، عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
واحدی بابیان اینکه قرعه کشی مسابقات امشب برگزار می شود، گفت: تیم های حاضر در این مرحله ابتدا به صورت گروهی رقابت کرده و در ادامه، تیم های اول هر گروه با تیم چهارم گروه مقابل و به ترتیب تیم های دوم و سوم نیز با تیم های سوم و دوم گروه مقابل به صورت حذفی رقابت می کنند.
وی تصریح کرد: در نهایت تیم های پیروز مرحله حذفی در مرحله نیمه نهایی با هم دیدار کرده و دو تیم برنده به بازی فینال و تیم های بازنده نیز دیدار رده بندی را برگزار می کنند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بازی های این مرحله همگی در سالن المپیک این شهر و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.
واحدی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تمام مقدمات برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان را آماده کرده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن ها علاقه مندان زیادی دارد.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر نوجوانان گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد