Web Analytics Made Easy - Statcounter


 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آئین رونمایی و اکران مستند تحسین شده «دریابست» با مضمون روایتی از وضع معیشت صیادان مظلوم هرمزگان به کارگردانی محمود شهبازی با حضور احسان محمدحسنی رئیس سازمان هنری رسانه ای اوج، عادل پیغامی استاد اقتصاد مقاومتی و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) از هم اکنون در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوود میرنژاد دبیر جبهه فرهنگی استان هرمزگان عصر امروز در آئین رونمایی از مستند «دریابست» اظهار داشت: این رخداد صرفا برای حل مشکل به دست جوانان هرمزگانی صورت گرفت و اخلاص کارگردان و عوامل مستندساز موجب شد که کشتی‌های چینی یکی پس از دیگری به پارکینگ هدایت شوند.

وی افزود: حمایت‌ها و مشوق‌ها به این موضوع صرفا برای حل مشکل صیادان هرمزگانی بود و هیچ‌گونه نگاه سیاسی به موضوع مزبور وجود نداشت.

در ادامه این مراسم، محمود شهبازی کارگردان مستند دریابست نیز گفت: این مستند، حاصل زحمت و تفکر یک جبهه انقلابی در استان هرمزگان است و در این مسیر، دوستان زیادی، با حرکت‌های انقلابی خود، بنده را همراهی کردند.

وی افزود: چرا من نباید در شهر خودم فیلمم را اکران کنم و تهدید به بازداشت شوم؟ وقتی شهید خلیل تختی‌نژاد برای حفظ ارزش‌های اسلامی در سوریه جان می‌دهد و جسد سوخته وی به میهن برمی‌گردد چرا من برای رفع مشکلات صیادان هرمزگانی در شهر خودم، اقدامی نکنم؟

کارگردان مستند «دریابست» در این مراسم، فانوس طلایی جشنواره عمار را تقدیم خانواده شهید خلیل تختی‌نژاد کرد.

در این مراسم از محمود شهبازی کارگردان مستند تحسین‌شده «دریابست» تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، مستند «دریابست» با محوریت مسائل و مشکلات صیادان سنتی منطقه هرمزگان و نوار ساحلی مکران و به کارگردانی محمود شهبازی ساخته شده‌ است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید