Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@23:02:09 GMT

شعبه تخصصی بانک – بیمه سامان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۰۰۱

شعبه تخصصی بانک – بیمه سامان افتتاح شد

پول‌نیوز - شعبه تخصصی بانک – بیمه سامان با حضور مدیرعامل و معاون بانکی و بازاریابی بانک سامان و مدیرعامل و  معاون اجرائی بیمه سامان، همزمان با چهاردهمین سالگرد تاسیس بیمه سامان در مجتمع داریوش خیابان فرشته تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ماموریت این شعبه پشتیبانی اختصاصی و ارایه خدمات فروش و پس از فروش از مرحله صدور تا پرداخت خسارت به مشتریان بانک سامان در زمان دریافت بیمه نامه‌های بیمه سامان از شعب بانک سامان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت بیمه سامان در مراسم افتتاح این شعبه با بیان این که راه اندازی شعبه بانک- بیمه از ابتدای فعالیت بیمه سامان در ذهن مدیران بوده است، گفت: برای اجرایی شدن این ایده، انواع روش ها تجربه شد و آن چه امروز افتتاح شده است، برایند همه آن سعی و خطاهاست.
احمد رضا ضرابیه با بیان این که مقوله بانک – بیمه در جهان بسیار تجربه خوبی بوده، اما راه اندازی آن در ایران با مشکلاتی مواجه بود، اظهار کرد: شعبه بانک- بیمه سامان حاصل یک روند تکاملی است و می توان ادعا کرد که یکی از نمونه های منحصر به فرد در کشور است.

وی اعتقاد همه مدیران ارشد و لایه های میانی مجموعه مالی سامان به راه اندازی شعبه بانک – بیمه را عامل اصلی پیاده سازی نهایی این طرح دانست و خاطرنشان کرد: همه مجموعه سامان دست به دست هم دادند تا امروز شاید افتتاح این شعبه باشیم.

به گفته ضرابیه، ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان بانک سامان با ساده ترین روش، همواره در دستور کار مجموعه سامان بوده است، ادامه داد: هدف نهایی شرکت بیمه سامان از فعالیت در مجموعه بانک – بیمه این است که برای مشتریان بانک سامان، ارزش ایجاد کنیم، بنابراین ما به دنبال فروش یا سودآوری برای بیمه سامان نیستیم.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اظهار خوشنودی از این که بانک – بیمه سامان پس از فراز و نشیب بسیار و عبور از مسیرهای پر پیچ و خم افتتاح شده است، گفت: وضعیت بیمه سامان از بعد ارائه خدمات و محصولات، رضایت نهاد ناظر، کیفیت نیروی انسانی، گستردگی شبکه فروش، توانگری مالی و سرمایه در بازار بیمه کشور درخشان است.

وی با تاکید بر این که بیمه، چیزی جز اعتبار نیست، ادامه داد: اعتبار مجموعه سامان، پشتوانه بیمه سامان است و ما تلاش می کنیم از حداکثر این اعتبار برای خدمت رسانی به مشتریان بانک سامان استفاده کنیم.

منصور مومنی معاون بانکی و بازاریابی بانک سامان هم در این مراسم با اشاره به این که نحوه ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان این بانک همواره یک دغدغه جدی میان کارکنان بوده است، گفت: امیدوارم با ساختاری که برای شعبه بانک – بیمه سامان در نظر گرفته شده، دغدغه های همکاران در این زمینه رفع شود.

مومنی با بیان این که هدف مجموعه سامان فقط راه اندازی یک شعبه نبوده است، اظهار کرد: ما می خواهیم در فرایندها تغییراتی ایجاد کنیم تا در نتیجه آن سرعت عمل در انجام کارها و پاسخگویی به مشتریان افزایش یابد.

به گفته ایشان، این تغییر فرایندها به افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات بیمه سامان به مشتریان بانک سامان منجر خواهد شد و البته لازمه آن، تعامل دائمی دو طرف با همدیگر است.

این مراسم با حضور مدیران و روسای شعب بانک و بیمه سامان در تاريخ 27 بهمن ماه درسالن تلاش وزارت کار برگزار شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سامان پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه

حسین رنجبران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما افزود: سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون جزو مستثنیات از اتصال به حساب واحد خزانه محسوب می‌شود و در مواد قانونی ۳۹ و ۷۶ قانون محاسبات کشور بر این موضوع تاکید شده است.وی ادامه داد: بر این اساس این سازمان از مصادیق شرکت‌های بیمه مورد بحث مواد ۳۹ و ۷۶ قوانین کشور مصوب سال ۱۳۶۶ بوده است و از افتتاح حساب بانکی نزد حساب خزانه و واریز درآمد‌های خود به حساب خزانه معاف است.

                                                                                            

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

رنجبران گفت: سازمان بیمه سلامت بر اساس این قوانین نیازی نیست به حساب واحد خزانه متصل شود که این موضوع در بند (ب) ماده ۱۷ قانون برنامه ششم و در بند (الف) ماده ۲۰ قانون احکام دائمی هم تاکید شده است و به تایید وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه رسیده است.وی گفت: مادامی که دستگاه‌های اجرایی مشمول مواد قانونی مذکور هستند انتقال حساب به حساب خزانه الزامی نیست و این موضوع در قانون بودجه ۱۴۰۲ هم آمده است بنابراین سازمان بیمه سلامت از انتقال حساب به خزانه معاف است، اما ما همه حساب‌های خود را در قالب حساب خزانه انتقال دادیم به صورت کاملا ۱۰۰ درصدی منابع و واریزی‌های این سازمان از طربق بانک مرکزی و خزانه صورت می‌گیرد. معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ادامه داد: در خصوص ورودی‌های منابع سازمان بیمه سلامت ۱۰۰ درصد از حساب خزانه استفاده می‌شود و در بحث مصرف از بانک عامل از مواد قانونی مذکور استفاده تا کاربیش از ۵۲ هزار موسسه درمانی با سرعت بیشتر انجام شود.وی گفت: ۱۳ هزار داروخانه با بیمه سلامت در ارتباط هستند و برای چابک سازی از بانک عامل استفاده کردیم و اینکه این سازمان به وقت پرداخت موسسات را انجام می‌شوهد و رسوب منابع ندارد به علت ارتباط با بانک عامل است.وی افزود: در سال گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب بیمه سلامت واریز شد و همچنین ابتدای امسال واریز دیگری داشتیم که هفته قبل با بررسی اسناد و پرداخت‌هایی که صورت گرفت موجودی حساب به صفر رسید.وی گفت: نیمی از مردم کشور بیمه شده بیمه سلامت هستند و تبصره ماده ۳ در احکام دائمی تصریح کرده است موسسات اعتباری و شرکت‌های بیمه دولتی مادامی که از شمول مواد ۳۹ و ۷۶ قانون محاسبات عمومی مستثنی هستند از رعایت مفاد این ماده نیز مستثنی هستند.رنجبران تاکید کرد: دربرنامه ششم و احکام دایمی نیز مصوبه هیات دولت سیزدهم، بیمه دولتی از اتصال حساب به خزانه مستثنی شد که همان موقع از بیمه مرکزی استعلام گرفته شد و بیمه مرکزی به خزانه کشور اعلام کرد سازمان بیمه سلامت بر اساس مواد قانونی ماهیت دولتی دارد.

دیگر خبرها

  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟