Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کارگروه رویکرد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ستاد کنگره شهدای استان کرمان با اشاره به اینکه ۹۰ درصد خواسته ما در بررسی آثار این کنگره برآورده شده است گفت: ۴۰ کتاب تذکره شهدا چاپ می‌شود که شامل زندگینامه، خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین رستمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تشریح برنامه‌های کارگروه رویکرد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ستاد کنگره شهدای استان کرمان اظهار داشت: در این رویکرد با چهار کمیته در ارتباط هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کار مصاحبه با خانواده‌های شهدای استان انجام شده و در حوزه چاپ کتاب با نویسندگان مطرح برنامه‌ریزی شده است عنوان کرد: 17 اثر از نویسندگان کرمانی به دست ما رسیده است و امیدواریم این آثار به اجلاسیه کنگره شهدا برسد.

مسئول کارگروه رویکرد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ستاد کنگره شهدای استان کرمان با اشاره به اینکه 90 درصد خواسته ما در بررسی آثار برآورده شده است و این یک رویکرد جدید در اجرای کنگره شهداست گفت: 40 کتاب تذکره شهدا چاپ می‌شود که شامل زندگینامه، خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه به ازای هر 150 شهید استان کرمان تقریبا یک جلد کتاب 600 تا 650 صفحه‌ای چاپ می‌شود افزود: هشت نویسنده کشوری برای تهیه و تالیف کتاب شهدای کرمان با ما همکاری دارند.

‌کنگره 6500 شهید استان کرمان سوم اسفند ماه 97 برگزار می‌شودکنگره 6500 شهید استان کرمان| سیره شهدا و هدف آنها برای نسل جوان تبیین شودکنگره 6500 شهید استان کرمان| نقش تبلیغات رسانه‌ای در دنیای امروز نباید نادیده گرفته شود

یادواره شهدای دانش‌آموز و دانشجو 5 اسفند برگزار می‌شود

در این جلسه محمدجواد صادق‌زاده مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جمع‌آوری زندگینامه شهدای دانش‌آموز از جمله برنامه‌های کنگره شهدای استان است اظهار داشت: هزار و 319 نفر شهید دانش‌آموز در استان داریم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه 202 شهید فرهنگی در استان وجود دارد گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز و دانشجو یکشنبه 5 اسفندماه در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تولید ۱۰ فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار عبدالرضا آزادی امروز در ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کنگره‌های شهدا باید با جریان‌سازی و فراگیرانه بتواند ذهن عموم مردم را درگیر کند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هر کنگره شهدا حداقل یک فیلم سینمایی تولید کرده است و لازم است هر کنگره شهدا 50 تا 100 مستند پرمحتوا تولید کند، عنوان کرد: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری که برگزار می‌شود، در دستور کار است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه تدوین شناسنامه ایثار و شهادت یک کار هویت‌ساز در مقابل القای بی‌هویتی دشمن در جامعه است، مطرح کرد: در دومین کنگره شهدای این استان لازم است کار هنری و جریان‌ساز انجام شود.

آزادی با تأکید بر شهید‌محور بودن کنگره‌های شهدا، ادامه داد: نهضت سرگذشت‌پژوهی برای شناخت شهدا لازم است که باید برای آن کمبودهای موجود برطرف شود. باید با زبان هنر، یاد شهدا را در میان جامعه زنده نگه داشت.

وی با تأکید بر اینکه انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی باید با زبان هنر انجام شود، گفت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، جریان‌سازی فکری و امیدآفرینی است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا