Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی رضائی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر بیان کرد: مسابقات تیراندازی ویژه بانوان به همت هیأت تیراندازی و همکاری اداره ورزش و جوانان در سالن تیراندازی کانون بسیج برگزار شد.

وی با بیان اینکه  ۲۲ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی در این مسابقات شرکت کردند و در ۲ رشته تفنگ و تپانچه با هم به رقابت پرداختند، اظهار داشت: در نهایت زینب روزبهانی، رضوان یونسی و رویا چراغی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تفنگ را از آن خود کردند و شیما شکری به مقام اول تپانچه دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: با همکاری سازمان مردم نهاد "سفیران پاکی"، اردوی یک روزه درون شهری ویژه بانوان ورزشکار در محل ایستگاه ورزش صبحگاهی تختی برگزار شد. تعداد ۳۵ نفر از صبحگاهی کاران ایستگاه ورزش صبحگاهی تختی در این اردوی یکروزه شرکت و از موزه تاریخی لطفعلیان بازدید کردند.

رضائی به برگزاری مسابقات المپیاد روستایی ویژه بانوان در رشته والیبال به همت هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی و همکاری اداره ورزش و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: این رقابت‌ها در سالن‌های شهید بهشتی مجموعه ورزشی تختی و سالن ورزشی شهدای بخش زنگنه برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم والیبال دختران بخش سامن در این مسابقات با مربیگری "مهزاد قمری" خوش درخشید و با شکست تیم‌های والیبال شهر زنگنه از توابع بخش زند و شهر ازندریان از توابع بخش جوکار به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد و پیروز میدان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه تیم والیبال دختران بخش سامن با درخشش در این مسابقات و کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در مسابقات استانی را دریافت کرد، از برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ بدنسازی در دو بخش آقایان و بانوان، مسابقات قویترین مردان و مچ اندازی کشور به میزبانی ملایر خبر داد.

رضائی ادامه داد: به همت هیئت پرورش اندام و همکاری اداره ورزش و جوانان ملایر و هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، سه رویداد مهم ورزشی در آینده‌ای نزدیک به میزبانی شهر جهانی انگور و مبل و منبت رقم می‌خورد.

وی افزود: دوره مربیگری درجه ۳ بدنسازی در اواسط اسفند ماه سالجاری در ۲ بخش آقایان و بانوان و در اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۸ مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان و در اوایل تیرماه ۹۸ مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

مسابقات ورزشی ویژه بانوان ملایر برگزار شد

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!