Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@21:40:10 GMT

یک مرحله از یک جام، یک بازیکن در دو لباس با پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۹۲۵

به گزارش ایلنا، دو تیم پرسپولیس و پدیده شهرخودرو در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید روز دوشنبه در تهران به مصاف یکدیگر بروند. نکته خاص این دیدار به حضور مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد. هرچند رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده حضور ترابی در ترکیب پرسپولیس منعی ندارد اما مشخص نیست دقیقا آیا قانون چنین اجازه‌ای به برانکو می‌دهد یا نه؟

مهدی ترابی در نیم‌فصل نخست در سایپا به میدان می‌رفت و در جام حذفی هم برای تیم سابقش بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمستان 97 با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان به لیست این تیم اضافه شد. نکته اینجاست که این بازیکن در نیم‌فصل نخست برای سایپا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان رفت و مشخص نیست دقیقا طبق قوانین چگونه یک بازیکن می‌تواند در مرحله‌ای مشابه در یک جام، با لباس دو تیم مختلف به میدان برود؟

ترابی در مرحله یک‌چهارم نهایی در دیدار سایپا و صنعت نفت به میدان رفت و اتفاقا دو گل سرنوشت‌ساز برای تیمش به ثمر رساند و حالا دوباره در مرحله یک چهارم نهایی و این بار با لباس پرسپولیس به میدان خواهد رفت!

درست در روزهایی که بسیاری از تیم‌های متمول و بزرگ ایران از داوری‌ها و اشتباهات پیش‌آمده گلایه دارند، پدیده شهرخودرو نیز در آبادان و در مصاف با صنعت نفت، به خاطر اشتباه عجیب داور مسابقه و آفساید اعلام شدن گل پیروزی‌بخش مهدیخانی، 2 امتیاز حساس را از دست داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، در پایان دور سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ ملی بسکتبال آقایان ایران ۸ تیم به مرحله چهارم این رقابت‌ها صعود کردند.   کاله تهران و نخلستان جم تهران از گروه Q، شهرداری گنبد و هیرکان رشت از گروه R، مس شهربابک و گاز تهران از گروه S و شوان گروه پارسه گرمسار و پتروپالایش اصفهان از گروه T به این مرحله صعود کردند.   گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی آقایان ایران به شرح زیر است:   گروه X: شهرداری گنبد  نخلستان جم تهران شوان گروه پارسه گاز تهران   گروه W: کاله تهران  هیرکان رشت ­مس شهر بابک پترو پالایش اصفهان  

دیگر خبرها

  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره