Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سرویس‌های امنیتی فلسطینی در نوارغزه از کشف و ضبط یک محموله کفش نظامی که سیستم‌های ردیابی مخفی در آن جاسازی شده بود، خبر دادند.

بر اساس این گزارش، این سرویس ها اعلام کردند که محموله فوق در گذرگاه تجاری کرم ابوسالم در جنوب غزه کشف و توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، تأکید کرد: این محموله کفش نظامی طی روزهای اخیر وارد گذرگاه کرم ابو سالم شده بود و قرار بود وارد نوار غزه شود اما سرویس‌های امنیتی فلسطینی در جریان بازرسی محموله، به جاسازی شدن سیستم‌های ردیابی مخفی در داخل این کفش‌ها پی برده و محموله را توقیف کردند.

منبع مذکور اشاره کرد که سرویس‌های امنیتی وابسته به وزارت کشور و امنیت فلسطین در غزه تحقیقات گسترده‌ای را برای پی بردن به چگونگی عمل کردن این سیستم‌ها انجام داده‌اند. این سیستم ردیابی در داخل کفش جاسازی شده بود.

به گفته این منبع، محموله کفش وارد شده به غزه، تا حدود زیادی شبیه کفش‌هایی است که مبارزان شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطین در این باریکه از آن استفاده می‌کنند.

این منبع امنیتی احتمال داد که رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از نیروهای مقاومت فلسطین و تحت نظر گرفتن آن‌ها، این سیستم ردیابی مخفی را در داخل این کفش‌ها جاسازی کرده باشد.

کد خبر 4544476

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق در آبراه اروند

مرزبانی آبادان اعلام کرد: 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند کشف و ضبط شد و ۱۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

مرزبانان جمهوری اسلامی در آبراه اروند در بازرسی از سه فروند لنج صیادی ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند.

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان جمهوری اسلامی کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • ببینید | جاسوسی یک نظامی اسرائیلی برای ایران
  • عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • طوفان الاقصی اعتماد رژیم اشغالگر به ارتش و سیستم امنیتی و نظامی خود را از بین برده است