Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@03:09:46 GMT

سریال «شهید باکری» کلید می‌خورد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۰۹۶

سریال «شهید باکری» کلید می‌خورد

مجموعه داستانی «شهید باکری» با نام «آقای شهردار» به کارگردانی «مهدی رمضانی» ساخته می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «مهدی رمضانی» که کارگردانی مجموعه «آقای شهردار» را بر عهده دارد، گفت: این مجموعه در چند فاز تولید خواهد شد که هر فاز نیز به یک مقطع از زندگی شهید باکری می‌پردازد.

وی ادامه داد: فاز اول «آقای شهردار» در ۳ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید خواهد شد که به بخش کودکی این شهید بزرگوار تا مقطعی که شهرداری ارومیه را برعهده می‌گیرند، مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت دوران کودکی، نوجوانی، فعالیت‌های جهادی ایشان و شهردار شدنشان به تصویر کشیده می‌شود. 

رمضانی اظهارداشت: در بخش‌های بعدی نیز به وجوه دیگر زندگی این شهید و فعالیت‌های ایشان در مقطع انقلاب اسلامی خواهیم پرداخت. همچنین تصویربرداری بخش‌های کودکی شهید باکری در میاندوب آغاز خواهد شد و زبان کار نیز ترکی- فارسی خواهد بود.

وی درباره بازیگران کار نیز توضیح داد: تلاشمان این است تا از بازیگران ارومیه بهره ببریم تا مخاطب هم‌ذات پنداری بیشتری با کار داشته باشد. 

 عوامل این مجموعه داستانی عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا نظارات، جانشین تهیه‌کننده: مهرانه عزآبادی، دستیار اول کارگردان: هادی فلاحی، کارگردان: مهدی رمضانی، مدیر تصویربرداری: ایمان ابرهایمی، صدابردار: حمید زیباکلام، تدوین: فاطمه ولایت، مدیر تولید: بهزاد ابراهیمی، مشاور پروژه: حجت الاسلام صابر اعتمادی، روابط عمومی: رضا خدابنده‌لو، عکاس: امیر اسکندریان، مدیر تدارکات: صابر عبادی، طراح صحنه و لباس: سلیمان قادری، گریم: هوشنگ بابایی. 

مهدی رمضانی پیش از این مستندهایی درباره زندگی شهدای مدافع حرم حججی، سرباز گمنام عشوری، جیلان، ایمانی، محمدی، عباسی و ... را کارگردانی کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید باکری باکری سریال شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود

تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرحانی تولید مرکز سیما فیلم با حضور بازیگرانی، چون پژمان بازغی و حمید گودرزی به پایان رسیده و قرار است به زودی از یکی از شبکه‌ها روی آنتن برود.

سروش محمدزاده پیش از این چند سریال ساخته است که آخرین آنها مجموعه «سوران» بود که در حال و هوای تاریخ معاصر ساخته شد و به یکی از قهرمانان کرد کشور پرداخت. او همچنین کارگردانی مجموعه‌های «نوار زرد» و «همبازی» در تلویزیون را بر عهده داشته است.

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی از جمله بازیگران این مجموعه هستند. داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود