Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- سرهنگ علیرضا پوربه گفت: طی هفته گذشته ۶ سوداگر مرگ توسط فرماندهی انتظامی شهرستان گرمه دستگیر شدند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف ۱۵ کیلو ۴۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۶ سوداگر مرگ، طی یک هفته گذشته تاکنون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: طی یک هفته گذشته اخباری مبنی بر اینکه افرادی در سطح این شهرستان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی کرده اند که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین گشت زنی‌های هدفمند موفق شدند محل های فعالیت این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: ماموران با اعزام به محل های مورد نظر موفق شدند مقدار ۱۵ کیلو و ۴۷۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی همچنین به نحوه کشف این مقدار مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: این مقدار مواد مخدر در سه عملیات جداگانه در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی کشف و ضبط شده است.

سرهنگ پوربه با بیان اینکه در این عملیات ها تعداد ۶ نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند، یاد آور شد: متهمان نهایتا بعد از تشکیل پرونده و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرستان گرمه کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد