Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:40:21 GMT

میزبانی تبریز از فینال لیگ والیبال قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۶۵۰

میزبانی تبریز از فینال لیگ والیبال قطعی شد

با اعلام سرپرست سازمان لیگ والیبال مرحله نهایی این رقابت ها به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال ایران در گفت‌وگو با سایت فدراسیون والیبال درباره کیفیت لیگ برتر والیبال گفت: امسال با توجه به عدم حضور ملی پوشان در لیگ برتر، تیم های حاضر در لیگ قدرت برابری داشتند و شاهد رقابت های نزدیک بودیم و دیدید که مسابقات زیادی با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید که این موضوع یک رشد بسیار خوب برای والیبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عقیده دارم که با کمتر شدن تیم های حاضر در لیگ، رقابت ها جذاب تر می شود و مبالغ قراردادها تثبیت خواهد شد و تیم های ما تبدیل به باشگاه می شوند. متاسفانه برخی از تیم های حاضر در لیگ، باشگاه نیستند و امیدواریم در آینده باشگاه داشته باشیم.


وی ادامه داد: ما ملی پوشان و لژیونرهای خوبی داریم اما امسال لیگ ما پشتوانه سازی کرد و بازیکنانی معرفی شدند که تیم ملی را تا سال ها تضمین می کند. اکنون آقای کولاکوویچ می توانند جوان گرایی کنند و همچنین از بازیکنان جدید استفاده کند.


پورحسین در ادامه درباره برگزاری مرحله پلی آف،  عنوان کرد: درباره پلی آف پیش از این تصمیم گیری شده بود و ما نیز این روند را ادامه می دهیم. تیم ها آیتم سوم سازمان لیگ را انتخاب کردند و ما طبق برنامه یک اسفند روز چهارشنبه اولین دیدار را برگزار می کنیم، چهارشنبه 8 اسفند دیدار دوم برگزار می شود و اگر نیاز به دیدار سوم بود، مسابقه سوم روز 12 اسفند برگزار می شود.


سرپرست سازمان لیگ در بخش بعدی صحبت های خود درباره برگزاری مرحله پلی آف و جلسه با تیم های برتر، گفت: پنجم اسفند از 8 سرمربی دعوت خواهیم کرد تا درباره مرحله بعدی برنامه ریزی کنیم. مسابقات قطعا در تبریز خواهد بود و زمان بندی آن با حضور تیم ها مشخص می شود. 4 تیم برتر در تبریز حاضر خواهند شد و دیدار رده بندی تک بازی خواهد بود و فینال با سه مسابقه انجام می شود.


پور حسن در بخش بعدی صحبت های خود درباره تیم های سقوط کننده، بیان کرد: سه تیم از لیگ برتر سقوط خواهند کرد که تیم های شهرداری ارومیه، عقاب نهاجا و دورنا ارومیه این سه تیم هستند. به این ترتیب لیگ 10 تیمی می شود و با حضور دو تیم از لیگ یک، لیگ 12 تیمی خواهد شد.


سرپرست سازمان لیگ در پایان درباره مسابقات لیگ دسته یک افزود: تکلیف 4 تیم برتر، 9 اسفند ماه مشخص می شود و اگر به بازی سوم برسد، 13 اسفند بازی سوم برگزار می شود و دو تیم به لیگ برتر صعود می کند. اگر به بازی سوم نرسد، ما به 4 تیم برتر پیشنهاد می کنیم که روز 14 اسفند، مسابقه فینال و رده بندی را برگزار کنیم و اگر به بازی سوم رسیدیم، بازی فینال و رده بندی در تهران روز 20 اسفند برگزار می شود.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)

به گزارش ورزش سه، 15 اردیبهشت 1392 برای استقلالی‌ها یک روز خاص است و در چنین روزی با تک گل جواد نکونام قهرمانی در لیگ برتر را قطعی کردند و جام قهرمانی دوازدهین دوره لیگ برتر را بالا بردند.

استقلال در این مسابقه با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی،هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری،جیلوید ساموئل، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی به میدان رفت.

دقیقه 19 بازی استقلال و فولاد لحظه سرنوشت ساز این مسابقه بود، فرهاد مجیدی با نفوذ به محوطه جریمه فولاد مهدی امیرآبادی را در شرایطی قرار داد که او را سرنگون کند و پنالتی به سود استقلال اعلام شود و جواد نکونام سرمربی حال حاضر استقلال این توپ را به گل تبدیل کند.

در ادامه مسابقه آبی‌ها توانستند از تک گل خود دفاع کنند و با بسته نگه‌داشتن دروازه یک هفته زودتر از پایان لیگ برتر به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسند.

ویدئو: 236969

سال‌ها از این روز می‌گذرد و پایه گذار تک گل قهرمانی استقلال فرهاد مجیدی به همراه این تیم و به عنوان سرمربی موفق شد با این تیم جام قهرمانی را بالا ببرد و در حال حاضر جواد نکونام سرمربی آبی‌ها پنج هفته تا قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد و در صورت پیروزی در هفته های آینده بدون هیچ قید و شرطی به همراه این تیم قهرمان خواهد شد.

سرمربی استقلالی‌ها که سابقه قهرمانی با این تیم را در لیگ برتر دارد حالا به عنوان سرمربی برای کسب این عنوان تلاش می‌کند، سالروز قهرمانی استقلال در لیگ برتر برای استقلالی‌ها دو نام درخشان دارد، فرهاد مجیدی و جواد نکونام و باید دید شماره 6 سابق استقلال می‌تواند مسیر هم‌تیمی سابق خود را ادامه دهد و جام قهرمانی را به عنوان سرمربی بالای سر ببرد یا برای کسب این عنوان باید انتظار بیشتری بکشد و سال‌های آینده برای کسب این عنوان تلاش کند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه