Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان بر برگزاری شکوهمند کنگرە ۵۴۰۰ شهید استان با بهرەگیری از همە توان و امکانات تاکید کرد.

بە گزارش ایسنا به نقل از پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان ضمن یادآوری این نکته که شهدا بر گردن همه ملت حق دارند گفت: برگزاری آبرومندانه کنگره شهدای استان کمترین کاری است که باید انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه همه دستگاه‌های دست اندرکار باید به وظایف محوله خود به خوبی عمل کنند افزود: هر مجموعه‌ای توان انجام کار ندارد با توجه به محدودیت زمان بهتر است آن را مکتوب اعلام کند تا کسان دیگری جایگزین شوند.

مرادنیا پیش‌بینی مکان مناسب برای برگزاری کنگره را یکی از الزامات اساسی دانست و خاطرنشان کرد: در خصوص تامین هزینه‌های برگزاری کنگره نیز پیش بینی و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان قرار است دوازدهم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنگره شهدای کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود

استاندار کردستان از راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند قهرمانی جهان را کسب کنند، اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، افزود: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌هایی که انجام شده است امیدواریم این مهم با راه‌اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدودی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: والیبال کردستان با توجه به این افتخارات، باعث شده که این رشته در بین خانواده‌ها از جایگاه خاصی برخوردار باشد که می‌طلبد توجه و برنامه‌ریزی دقیق‌تری نیز صورت گیرد.

کد خبر 750170

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم
  • وجود ۵۴۰۰ معلم خیر و نیکوکار در مازندران
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان