Web Analytics Made Easy - Statcounter

باکو – ایرنا – 'المار محمد یاراف' وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان و 'فیونا هیل' مدیر ارشد شورای امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه در حاشیه کنفرانس بین المللی امنیتی مونیخ دیدار کردند .

به گزارش خبرگزاری رسمی ' آذرتاج ' به نقل از وزارت امور خارجه جمهوری اذربایجان در این دیدار، مذاکرات دوجانبه همکاری دو کشور جمهوری آذرربایجان و آمریکا بررسی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به این گزارش ،محمدیاراف، درباره شرایط فعلی مذاکرات حل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ میان باکو و ایروان گزارشی را به این مقام آمریکایی ارایه کرد .
محمدیاراف گفت که حل این مناقشه می تواند به توسعه پایدار و برقراری صلح و ثبات در منطقه کمک کند .
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان و مدیر کل ارشد شورای امنیت ملی آمریکا در این دیدار همچنین درباره برخی مسایل منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.
پنجاه و پنجمین کنفرانس امنیتی مونیخ ، با حضور بیش از 30 رئیس کشور و دولت به همراه هشتاد وزیر دفاع و خارجه کشورهای مختلف جهان ، از روز شنبه آغاز شده است ، در این کنفرانس سه روزه موضوعات و چالش‌های امنیتی عصر حاضر بررسی می شود.
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در این کشور حضور دارد و امروز یکشنبه به بیان دیدگاه های خود در جریان یک نشست خواهد پرداخت.
خاورم ** 337**1579

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزير خارجه آذربايجان ديدار در مونيخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسدی» وزیر امور خارجه اندونزی دیدار و گفتگو کرد.
آقای حسین امیرعبداللهیان، در این دیدار از مواضع جاکارتا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت غزه تقدیر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین روابط دوجانبه تهران و جاکارتا پس از سفر آقای رئیسی به اندونزی، مثبت و رو به‌ جلو ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان