Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجوادصادق‌زاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان بیان داشت: در کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ۱۰ برنامه پیش رو داریم که یکی از آنها رویکرد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تحت عنوان جمع‌آوری زندگی دانش‌آموزان شهید است.

وی ادامه داد: هزار و ۳۱۹ شهید دانش‌آموز و ۲۳۲ شهید فرهنگی در استان کرمان داریم که در مجموع هزار و ۵۰۰ شهید در آموزش و پرورش استان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان گفت: ‌آثاری در خصوص دانش‌آموزان شهید منتشر شده و کتاب‌هایی داشتیم اما از آن‌جایی که این کارها از جامعیت بالا برخوردار نبود و نواقصی داشت قرار شد این برنامه در قالب کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی شکل بگیرد.

وی گفت: کار جمع‌آوری آثار شهدای دانش‌آموز توسط این کمیته در حال جمع‌آوری است در این راستا کمیته تصمیم گرفت با کنگره همکاری داشته باشد.

صادق‌زاده یادآور شد: ما منتظر هستیم بعد از جمع‌آوری آثار هماهنگی‌های صورت گیرد و قرار است با تخصیص اعتبار مناسب کتاب‌های این شهدا بعد از زمان جمع‌آوری به صورت مستقل چاپ کنیم.

کد خبر 4544592

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد صادق زاده سپاه ثارالله کرمان کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش