Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@12:37:40 GMT

پیزارو مسن‌ترین گلزن تاریخ بوندسلیگا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۱۹۶

پیزارو مسن‌ترین گلزن تاریخ بوندسلیگا شد

مهاجم با تجربه تیم وردربرمن با گلزنی در بازی شنبه شب برابر هرتابرلین به مسن‌ترین گلزن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد.

به گزارش نشریه بیلد، در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم بوندسلیگا دیشب وردربرمن در ورزشگاه المپیک شهر برلین مهمان تیم هرتابرلین بود که این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلودیو پیزارو، مهاجم پرویی تیم وردربرمن در دقیقه ۶۱ به زمین بازی آمد و موفق شد در ثانیه‌های پایانی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند. این گل باعث شد که پیزارو در ۴۰ سالگی در حالی که ۴۰ سال و چهار ماه و ۱۳ روز سن داشت به "مسن‌ترین گلزن تاریخ بوندسلیگا" تبدیل شود.

این سومین گل پیزارو در ۱۷ مسابقه خود در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا است.

پیزارو: افتخار می‌کنم که توانستم به این رکورد بزرگ دست پیدا کنم

مهاجم با تجربه تیم وردربرمن درباره این رکوردشکنی، گفت‌: خیلی خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که توانستم به این رکورد بزرگ و با اهمیت دست پیدا کنم. خوشبختانه یک فرصت گل داشتم و توانستم از آن به نحو احسن بهره ببرم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن