Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماسیمیلیانو الگری ممکن است برای بازی برابر اتلتیکو مادرید تغییرات تاکتیکی مهمی را اعمال کند. یکی از این تغییرات مهم احتمالا حضور ژائو کانسلو به عنوان وینگر راست خواهد بود.

طرفداری- در هفته بیست و چهارم سری آ، یوونتوس توانست 3-0 بر فروزینونه غلبه کند. در این دیدار، پائولو دیبالا، مهاجم 25 ساله آرژانتینی پشت سر رونالدو و مانژوکیچ در پست تراکوارتیستا (هافبک تهاجمی) ایفای نقش کرد و عملکرد موفقی نیز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبالا در این بازی علاوه بر زدن گلی زیبا، در توپ گیری های میانه میدان و همچنین بازیسازی، نقش مهمی ایفا کرد.

با وجود درخشش دیبالا، ممکن است ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس از وی در بازی با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان استفاده نکند زیرا می خواهد در این بازی از تاکتیک های خاصی استفاده کند. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، الگری نمی خواهد روی تعادل تیمی یوونتوس ریسک کند و به همین علت دیبالا را روی نیمکت خواهد نشاند. فدریکو برناردسکی، وینگر ایتالیایی کسی بود که در بازی با ساسولو و در غیاب دیبالا به میدان رفت و نقش او مهار استفانو سنسی، بازیساز ساسولو بود. برناردسکی موفق عمل کرد و ساسولو غیر از اشتباهات فردی یوونتوسی ها، موقعیت گل خاصی نساخت. به علت توانایی های دفاعی بالاتر برناردسکی نسبت به داگلاس کاستا و دیبالا، احتمال حضور این وینگر 25 ساله در بازی برابر اتلتیکو مادرید وجود دارد اما با این وجود، حضور وی قطعی نخواهد بود زیرا ماسیمیلیانو الگری، یک گزینه دیگر هم برای سمت راست خط حمله تیمش دارد.

ژائو کانسلو، مدافع راست پرتغالی یوونتوس که تکنیک بالایی دارد و همواره در خط حمله موثر ظاهر می شود، می تواند سورپرایز تاکتیکی الگری در این بازی باشد. کانسلو نسبت به برناردسکی نیز توانایی های بالاتری دارد و مهارت بالای او در دریبل زنی، الگری را نسبت به چنین انتخابی مطمئن می کند. کانسلو در بازی با لاتزیو به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و در پست وینگر راست به میدان رفت که با بیست دقیقه حضورش در زمین، موفق به زدن یک گل و یک پاس گل شد. همچنین این مدافع راست 24 ساله یک فرصت گلزنی قطعی نیز داشت که آن را از دست داد. در صورتی که کانسلو به عنوان وینگر بازی کند، به احتمال فراوان ماتیا دی شیلیو که نفوذهای زیادی به خط دفاعی حریف انجام نمی دهد، مدافع راست یووه در بازی با اتلتیکو خواهد بود.

در بازی یوونتوس و اتلتیکو مادرید، حضور شزنی، بونوچی، کیه لینی، الکس ساندرو، خدیرا، پیانیچ، ماتویدی، رونالدو و مانژوکیچ قطعی به نظر می رسد و دو پست دفاع راست و وینگر راست، پست هایی هستند که هنوز در خصوص آن ها اتفاق نظری وجود ندارد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای

به گزارش "ورزش سه"، دیپای هرگز نتوانست مهاجم مورد انتظار برای اتلتیکو نشان دهد. او که از بارسا به اتلتیکو پیوست، در فصلی که برای این تیم اصلا خوب پیش نرفت و تنها برای کسب سهمیه می جنگد، نیمی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

دیپای آخرین بار در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند مصدوم شد و دیگر نتوانسته برای تیمش به میدان برود ولی او دیروز به تمرینات برای بازی با مایورکا اضافه شد. دیداری که امشب برگزار خواهد شد.

سیمئونه وقتی با سوالی در مورد وضعیت مصدومیت دیپای روبه‌رو شد، پاسخی کنایه‌آمیز داد: «بله، امروز دیدم که او تمرین کرد. به هر حال چیزی به یورو 2024 نمانده و این برای او انگیزه خوبی است. به همین دلیل مطمئنم در هفته های پیش رو او با 100 درصد توانش به ما کمک خواهد کرد. همیشه وقتی یورو نزدیک می شود، برخی بازیکنان دو برابر در زمین تلاش می کنند چون می خواهند در بهترین فرم به این رقابت ها برسند.»

دیگر خبرها

  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است