Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور بیگ وردی، سرپرست هیئت فوتبال استان البرز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلیل لغو مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان البرز اظهار داشت: متاسفانه یکی از رسانه‌ها خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال البرز به دلیل تائید نشدن صلاحیت کاندید‌ها لغو شده است در حالی که حدود ۷ روز پیش تائید صلاحیت من و مصطفی سعیدی سیرایی به هیئت فوتبال ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: روز گذشته نامه‌ای از سوی ابراهیم شکوری، دبیر کل فدراسیون به هیئت فوتبال البرز ارسال شد که در آن تاریخ برگزاری مجمع از یک شنبه ۲۸ بهمن به یک هفته بعد یعنی یکشنبه ۵ اسفند تغییر یافته بود. زمانی هم که موضوع را از رئیس فدراسیون پیگیری کردیم متوجه شدیم با توجه به اینکه مهدی تاج باید امروز (یکشنبه) در ۲ جلسه فوق العاده شرکت کند به همین دلیل این مجمع یک هفته به تعویق افتاده است.

سرپرست هیئت فوتبال البرز درباره اینکه معرفی نشدن یک نماینده از سوی مهدی تاج برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال البرز شائباتی را درباره مهندسی انتخابات این مجمع ایجاد کرده است، گفت: رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهد خودش در این انتخابات شرکت کند و به همین دلیل جای اینکه فردی را به عنوان نماینده معرفی کند اعلام کرد این مجمع یک هفته به تعویق بیفتد. من نمی‌دانم بحث مهندسی انتخابات بر چه اساسی شکل گرفته است؟

بیشتر بخوانید: ماجرای پرابهام انتخابات هیئت فوتبال البرز 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی برگزاری مجمع انتخابی هیئت‌های فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی

به گزاش همشهری آنلاین شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

کد خبر 848222 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد