Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- همراه اول اين ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوري» به مشترکين خود تا 100 گيگابايت اينترنت رايگان هديه مي دهد.

به گزارش آريا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سيار ايران، اپراتور اول به منظور افزايش رضايتمندي مشترکين، در قالب طرح «دوشنبه سوري» در آخرين دوشنبه هر ماه طرح هاي جذاب و ويژه اي در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هداياي در نظر گرفته براي هر «دوشنبه سوري» متنوع و متفاوت بوده و مشترکين هر ماه از هداياي آن مطلع مي شوند.
در دومين «دوشنبه سوري» اپراتور اول که 29 بهمن ماه برگزار مي شود، هداياي جذاب اينترنتي در نظر گرفته شده که شامل بسته هاي ديتاي(100مگابايت تا 100گيگابايت) يک روزه(از ساعت 5 تا 17) است که به کليه مشترکين دائمي و اعتباري بصورت تصادفي اختصاص مي يابد.
بسته هاي اينترنت «دوشنبه سوري» از 100مگ تا 100گيگابايت تعريف شده که شامل همه مشترکين همراه اول مي شود.
مشترکين همراه اول از ساعت صفر روز دوشنبه 29بهمن ماه(به مدت يک روز) فرصت دارند با شماره گيري کددستوري #1*54*100* بسته خود را فعال کنند.
همراه اولي ها مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص به پرتال اينترنتي اپراتور اول به نشاني www.mci.ir مراجعه کنند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دوشنبه سوري همراه اول جايزه بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

 فرهاد بختیاری‌فر گفت:انشعاب‌های غیرمجاز آب علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند.

او از شناسایی چهار هزار و ۲۶۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سال گذشته خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۳۶۱ مورد از این انشعاب‌ها مسدود و یک هزار و ۹۰۵ مورد نیز جمع آوری شدند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز در پیشگیری از تنش آبی تابستان موثر است، گفت: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

بختیاری فر گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده استان در بخش خانگی بوده است.

او با بیان اینکه انشعاب‌های غیرمجاز هزینه‌های جاری شرکت‌های آب و فاضلاب را افزایش داده و مهم‌ترین عامل هدر رفت آب و مسبب تضییع حقوق مشترکین است، گفت: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

آبفای همدان ۶۸۰ هزار مشترک دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان