Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تقدیر از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری گفت: چشمه زلال حکمت سیاسی در پیام رهبری جان‌های تشنه حکومت نبوی و علوی را سیراب کرد.

به گزارش ایسنا، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به اهمیت سرنوشت ساز این بیانیه در ترسیم حرکت راهبردی جمهوری اسلامی در چهل سال آینده، اظهار کرد: کل ملت ایران و مسئولان و بویژه جوانان انقلابی مخاطب اصلی امام خامنه‌ای بودند که باید با مدیریت جهادی نظام را برای ورود به عرصه دولت سازی، شکل گیری جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ترسیم واقع بیانیه رویدادهای ۴۰ سال گذشته در این بیانیه بیان کرد: ملت ما باید خود را برای رسیدن به قله‌های افتخار آماده کند و نقشه راه همان است که به صورت دقیق در این پیام طراحی شده است. امام و رهبری با مدیریت جهادی و هوشمند به یک انحطاط تاریخی در ایران پایان دادند و کشور را در معرض جهش های بزرگ قرار دادند، به طوری که ایران با همه توطئه‌های غرب به‌ویژه آمریکا جزو ۲۰ کشور برتر و پیشرفته جهان قرار دارد. امروز زیر ساخت‌های پیشرفت و تعالی در ایران مهیاست تا جوانان به عنوان موتور پیشران کشور با تکیه بر این زیر ساخت‌ها مسیر تاریخ ایران، منطقه و جهان را به سمت تمدن نوین اسلامی تعیین کنند.

بادامچیان با اشاره به راهپیمایی عظیم و کم نظیر ۲۲ بهمن امسال گفت: راهپیمایی شگفت‌آور ۲۲ بهمن امسال تمام معادلات دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی را به باد داد و کژاندیشی‌ها و سیاه‌پردازی‌های آنان و عوامل را به خوبی به نمایش گذاشت و عظمت، وسعت و گستردگی آن در تهران، شهرستان‌ها و حتی عمق روستاها را نشان داد. انقلاب در ایران زنده است و مردم به راه خود تا برپایی حکومت مهدوی در ایران و جهان ادامه خواهند داد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اثرات وجودی حضور مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تعیین کننده است، این اثرات باعث شد سیرک ورشو بی‌تماشاچی بماند و باعث تمسخر و خنده ناظران سیاسی جهان شود. آمریکایی‌ها حتی نتوانستند نام ایران را در بیانیه پایانی اجلاس ورشو بگنجانند و دست از پا درازتر به واشنگتن برگشتند. آمریکایی‌ها فهمیده‌اند رویای براندازی انقلاب اسلامی یک خواب آشفته است و هیچگاه تعبیر نخواهد شد. اجلاس ورشو نتیجه‌ای جز تحقیر آمریکا نداشت.

وی با اشاره به عملیات تروریستی آمریکا و اذناب او در استان سیستان و بلوچستان افزود: خشم و کینه آمریکایی‌ها از راهپیمایی عظیم مردم را می‌توان در عملیات تروریستی خاش به خوبی حس کرد، آنها در مقابله با مردم انقلابی ایران حرفی جز خشونت و ترور ندارند. این نوع عملیات، روحیه استقامت و انسجام ملت ایران را بیشتر می کند و رسوایی برای تروریست ها و اربان آنها می آورد همانطورکه برای منافقین رسوایی و نفرت بیاورد.

بادامچیان در ادامه با اشاره به اعلام وضع فوق العاده در آمریکا گفت: آمریکا دچار حاکمیت دوگانه است و این مساله دستگاه بی‌رمق دموکراسی در این کشور را رنج می‌دهد. تاکنون ۳۱ بار وضع فوق العاده در آمریکا اعلام شده که هیچکدام با وضع فعلی تطابق ندارد. گنگره برای لغو وضعیت فوق العاده نیاز به دو سوم رای دارد که بعید است بتواند آن را تدارک کند.

وی با اشاره به تداوم ناآرامی‌ها در شنبه های فرانسه خاطرنشان کرد: وضعیت حاکمیت دوگانه در فرانسه به شکل فاصله دولت- ملت ظهور پیدا کرده است به گونه ای که دولت برای سرکوب ملت هر هفته باید ۱۰ لشگر زرهی و انتظامی را بدون اعلام حکومت نظامی به خیابان‌ها بفرستد. در انگلیس هم اختلافات بر سر برگزیت تمام نشده است، دولت و پارلمان همچنان گرفتار اختلافات پیرامون چگونگی خروج از اتحادیه اروپا هستند.

بادامچیان همچنین با اشاره به چالش‌های موجود در مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد لوایح FATF گفت: زیاده خواهی اروپا و عدم اجرای تعهدات سه کشور اروپایی در برجام نوعی خروج این سه کشور از برجام را نشان می‌دهد، آنها در موقعیتی نیستند که برای ایران شرط تعیین کنند، آنها باید به تعهدات خود عمل کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ساختار مبهم، تحقیرآمیز و بدون پشتوانه اجرایی «اینستکس»، گفت: اینستکس استقلال اقتصادی کشور را نشانه گرفته است، کسانی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به لایحه الحاق ایران به پالرمو خوشبین بودند، اکنون به این نتیجه رسیدند که برای پاسخ درست و منطقی به اروپا و حفظ استقلال کشور، پالرمو را رد کنند و کشور را پیش از این به دالان تعهدات تودرتو وارد نکنند. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که پذیرش این کنوانسیون‌ها انتظارات و مطالبات را می‌افزاید و یک جا باید این زیادخواهی‌ها را متوقف کنند.

وی افزود: اروپا می‌خواهد ایران برجام را یکسویه اجرا کند بدون اینکه به تعهدات خود عمل کند یا آمریکا را به انجام تعهدات وادار نماید، چنین توقعی خارج از عرف دیپلماسی و حقوق دولت هاست و قابلیت اجرا ندارد.

بادامچیان در ادامه با اشاره به اجلاس سوچی بیان کرد: این اجلاس دستاوردهایی داشته از جمله اینکه آمریکا باید بساط خود را از سوریه جمع کند و همچنین مشکلات داخلی سوریه نیز از طریق گفتگوهای سوری- سوری حل شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نشست چند مقام اروپایی با منافقین در بروکسل تحت عنوان تهدیدات تروریسم دولتی ایران تصریح کرد: منافقین ۱۷ هزار نفر از مسئولان و مردم عادی کشور را ترور کرده اند. اروپایی ها باید بدانند که نشست آنها با تروریست‌های ایرانی هیچ وجه حقوقی ندارد و مباشرت در تروریسم است آیا آنها مسئولیت این جنایات علیه ملت ایران را می پذیرند؟ امیدوارم وزارت امور خارجه نسبت به این نشست ها موضع صریح حقوقی بگیرد و اروپایی های مذکور را به عواقب هم نشینی و حمایت از تروریست ها آگاه سازد.

وی در پایان ضمن تجلیل از شهدای مردم تبریز در قیام تاریخی ۲۹ بهمن گفت: ۲۹ بهمن سال ۵۶ که چهلمین روز شهادت شهدای قم را گرامی داشتند، نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود. خداوند درجات شهدا و جانبازان این رخداد عظیم را متعالی گرداند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسدالله بادامچيان حزب موتلفه اسلامي دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب

انتشارات انقلاب اسلامی با ۲۰۷ عنوان کتاب شامل ۴۰ اثر جدید و ۷۴ اثر تجدید چاپ در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با ۲۰۷ عنوان کتاب در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد، ۴۰ عنوان از کتاب‌هایی است که در طول سال منتشر شده و ۱۴ عنوان برای نخستین‌بار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

«گنجینه بی‌پایان»، مجلد جدیدی از مجموعه شرح نهج‌البلاغه رهبر معظم انقلاب است که در کنار شرح، بیانات معظم‌له درباره نهج‌البلاغه نیز در این اثر گردآوری شده است؛ این کتاب، در کنار سه جلد دیگر شامل «راه روشن مدیران» بیانات رهبر معظم انقلاب در شرح بخش‌هایی از نهج‌البلاغه در دیدارها با هیئت دولت، «نبوت‌ها» و «منشور حکومت علوی» عرضه خواهد شد.

«حدیث زندگی» از دیگر مجلداتی است که انتشارات انقلاب اسلامی در دست انتشار دارد؛ این مجموعه که قرار است در نهایت در هفت جلد تکمیل شود، ارائه دهنده تمام احادیثی است که رهبر انقلاب در ابتدای درس خارج فقه تشریح کرده‌اند، در نمایشگاه کتاب امسال قرار است سه جلد شامل «نوادر»، «مکارم‌الاخلاق» و «امالی شیخ صدوق» از این مجموعه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

«درآمدی بر علوم اسلامی انسانی»، «درآمدی بر نظریه تعلیم و تربیت»، «روایت تولید» شامل نظریه‌های اقتصادی ائمه اطهار (ع) در بیانات رهبر انقلاب از دیگر آثاری است که از این نشر برای نخستین‌بار عرضه می‌شود؛ «روایت اول شخص از شخص اول»؛ به قلم مهدی قزلی از دیگر آثار تازه‌منتشر شده این نشر است، قزلی در این کتاب مشاهدات خود از موقعیت‌های مختلفی را روایت کرده است که در محضر رهبر معظم انقلاب حضور داشته است.

انتشارات انقلاب اسلامی امسال رمانی نیز برای گروه سنی نوجوان عرضه خواهد کرد. «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» به قلم نیما اکبرخانی تلاش دارد روایتی باشد از پیشرفت موشکی ایران.

به گزارش ایمنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز نوزدهم تا بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

منبع: تسنیم

کد خبر 750683

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی