Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: رویداد مهم فرهنگی بصورت منطقه ای با حضور قاریان و حافظان ممتاز دانش آموزی و دانشجویی تحت حمایت، کارکنان و خانواده های آنها شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «یوسف زمانی» امروز در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات قرآنی یادبود شهدای مدافع حرم ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد و خانواده آنها در سطح شهرستان های استان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این رویداد فرهنگی بصورت منطقه ای در شهرستان های تبریز، اهر، مراغه، آذرشهر، میانه، سراب و مرند با حضور قاریان و حافظان ممتاز دانش آموزی و دانشجویی تحت حمایت کمیته امداد و کارکنان و خانواده های آنها شکل گرفت.

زمانی افزود: نشست های قرآنی با حضور ائمه جمعه شهرستان های محل برگزاری مسابقات از دیگر برنامه های جانبی در طول این رویداد مهم فرهنگی و تربیتی بود.

وی در خصوص آمار شرکت کنندگان در این مسابقات، گفت: بیش از 700 نفر از دانش آموزان و دانشجویان از جامعه هدف در این مسابقات شرکت داشتند که در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان افزود: نفرات برتر این مسابقات به مرحله استانی راه یافته و در صورت کسب رتبه، به مسابقات کشوری قرآن کریم راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه این مسابقات نقش برجسته ای در تربیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان جامعه هدف داشته، افزود: کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری قرآن کریم در سال 96 موفق به کسب مقام دوم کشوری شده بود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی زاهدان هرمزگان رییس جمهوری اصفهان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی شهید مدافع وطن کمیته امداد امام خمینی ره مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره

در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. - اخبار استانها -

 طاهره شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج، با اشاره به اینکه کانون وکلا دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار داشت: در سال گذشته 120 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از 3000 مددجوی البرزی ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال 1402 در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافته و به 450 مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان