Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@04:48:53 GMT

اردبیل یخبندان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۳۴۴

اردبیل یخبندان می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: به دنبال سامانه بارشی در استان در روزهای آینده به ویژه در شب و اوایل صبح دمای استان کاهش می‌یابد به طوری که دمای هوا در برخی مناطق جنوبی و مرکز استان تا ۱۲ درجه سلسیوس زیر صفر هم انتظار می رود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با گذر شدت اصلی سامانه فعلی ولی تداوم فعالیت باقیمانده آن، آسمان استان در بعضی ساعات ابری بوده و در برخی مناطق بارش باران و برف به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هوای سرد به ویژه در شب و اوایل صبح در مناطق مرکزی و جنوبی استان ماندگار خواهد بود به طوری که دمای هوا در سردترین ساعات شبانه روز در این مناطق تا 12 درجه سلسیوس زیر صفر هم انتظار می رود.

برف و سرما مدارس نوبت بعد از ظهر اردبیل را به تعطیلی کشاندبرودت و سردی هوا برای دومین روز متوالی مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاندتلاش جمعیت هلال احمر برای کمک به در راه‌ماندگان برف و کولاک در اردبیل ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در روز دوشنبه آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری بوده اما از ظهر سه شنبه با تقویت جریانات شمالی، مجددا هوای ابری، مه آلود و سرد در بیشتر مناطق استان حاکم خواهد شد.

دولتی‌مهر گفت: بارش پراکنده باران در شمال استان و برف پراکنده در مناطق مرکزی و جنوبی به ویژه در نواحی منتهی به استان گیلان در بعد از ظهر سه شنبه پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: این سامانه در روز چهارشنبه از استان خارج شده و در اواخر هفته جاری جوی نسبتا پایدار در استان حاکم خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، تا روز شنبه بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعدوبرق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: سواحل استان بوشهر در این مدت به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شوند.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعات آینده نیمه‌ابری تا ابری، در برخی از ساعات وزش باد، بارش باران گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ طی ساعاتی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ در برخی ساعات بیش از ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6095076

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • هوای خنک بهای در مازندران
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان
  • تداوم بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان یزد
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • تداوم رگبارهای پراکنده در خوزستان تا شنبه
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه