Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد در راستای تحقق اهداف مندرج در بیانیه گام دوم نهایت کمک و همکاری را با جامعه علمی و دانشگاهی کشور داشته باشند. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، درباره تاکید رهبر انقلاب بر تبیین و نشر بیانیه گام دوم انقلاب که در روزهای اخیر توسط ایشان منتشر شد، اظهار داشت: این بیانیه به تعبیری، یک مانیفست است که از سوی رهبر انقلاب اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه دفاتر نهاد، مراکز و معاونت‌های پژوهشی، خود را موظف می‌دانند در جهت تبیین هر چه بهتر این بیانیه، گام بردارند. 

ویژگی‌های "بیانیه گام دوم انقلاب" و وظایف رسانه‌ها چیست؟حجت الاسلام ذوعلم پاسخ می‌د‌هد: چرا رهبری «گام دوم» را خطاب به جوانان نوشتند؟تحلیل بیانیه رهبر انقلاب از زبان حسین شریعتمداری؛ «گام دوم» از چه‌چیز سخن می‌گوید؟

 

وی افزود: در همین راستا  جلسه امروز هیئت رئیسه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به  بررسی این بیانیه‌ مهم اختصاص پیدا کرده و علاوه بر آن نشست راهبری آینده نهاد نیز با دستورکار بررسی این بیانیه خواهد بود. همچنین جلساتی نیز برای تبیین دقیق این بیانیه در دانشگاه‌ها  در دستور کار نهاد قرار گرفته که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد. 

رئیس نهاد نمایندگی  رهبری در دانشگاه‌ها در پاسخ به اینکه نهاد رهبری تاکنون برنامه‌ای برای تبیین  بیانیه گام دوم برای جامعه دانشگاهی و ترغیب دانشجویان برای مطالبه‌گری از مسئولان برای اجرای دقیق مفاد این بیانیه  ارائه کرده است، گفت: ارائه برنامه پس از گذشت چند روز از انتشار این  بیانیه مهم کمی عجولانه به نظر می‌رسد و باید مطالعات کافی درباره نحوه تبیین این بیانیه صورت گیرد. 

وی ادامه داد: از سوی دیگر بخش اصلی  مطالبات رهبری که در این بیانیه به آن اشاره شده،  از مراکز علمی و دانشگاهی است و لزوما مخاطب اصلی بیانیه، جوان‌ها و جمعیت نخبه و دانشگاهی کشور است. البته دستگاه‌های اجرایی کشور نیز موظف‌اند در راستای تحقق اهداف مندرج در این بیانیه نهایت کمک و همکاری را با جامعه علمی و دانشگاهی کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حجت الاسلام مصطفی رستمی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است

ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر لرستان گفت: همکاری و تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده و هدف ما فرهنگ سازی تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر خرم آباد با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا ۱۶ اردیبهشت در دیدار با شهردار خرم آباد اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری در نصب بنرهایی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر «عفاف و حجاب » امری مهم برای پیشبرد اهداف و جذب مخاطب در جامعه هدف است.
وی خاطرنشان کرد: امید است بتوان با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجرایی گام های موثری در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ این دو فریضتین در جامعه برداشته شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در این نشست با اشاره به مطالبات ستاد از شهرداری افزود: امنیت فضاهای اختصاصی برای بانوان، نام‌گذاری معابر با نام شهدای امربه معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی و همکاری برای برگزاری رویداد و همایش علمی با همکاری شهرداری خرم آباد با سایر دستگاه ها از مطالبات و بحث های تخصصی مطرح شده در این دیدار بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند