Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@14:25:18 GMT

عرب: اعتصاب جایی در پرسپولیس ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۵۳۷

ایرج عرب در خصوص این شایعه که محسن خلیلی توسط برخی افراد و بدون اطلاع او به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس انتخاب شد، گفت: این مسئله را قویا رد می‌کنم و باید بگویم که از ابتدای کار، شناسایی، مصاحبه و صحبت، توافق کاری، ابلاغ و معرفی محسن خلیلی همگی توسط خود من انجام شد. البته ما در پرسپولیس از خرد جمعی استفاده می‌کنیم و در باشگاه مشورت با اهالی فن انجام می‌شود، اما تصمیمات را شخصا می‌گیرم و چیزی را خارج از قاعده نمی‌پذیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تا زمانی که اعضای محترم هیأت مدیره باشگاه اعلام شوند تصمیمات را با خرد جمعی می‌گیریم و بعد از آن با تصمیمات هیأت مدیره باشگاه کار‌ها را پیش خواهیم برد. به همین دلیل قصد نداریم وارد مسائل حاشیه‌ای شویم و به این مسائل ورود نمی‌کنیم. قاطعانه می‌گویم هیچ شبکه و گروهی در تصمیمات باشگاه نقش ندارند و همه تصمیمات با حضور و همفکری با مسئولان مربوطه انجام می‌شود. همانطور که در مسائل حقوقی، مسئولان حقوقی باشگاه، در حوزه اطلاع‌رسانی عوامل رسانه‌ای باشگاه و ... در تصمیمات کار‌ها را با خرد جمعی پیش می‌برند، اما تصمیم نهایی را من می‌گیرم. من به هیچ عنوان قائل به روابط غیرسازمانی نیستم و در باشگاه ما همه چیز شفاف است.

عرب افزود: محسن خلیلی را خودم انتخاب کردم و با او صحبت‌ها را انجام دادم و شناسایی و ابلاغ او هم توسط خودم انجام شد. خلیلی انتخاب خوبی برای پرسپولیس است و او را فردی تحصیلکرده، مودب، بااخلاق و کم حاشیه می‌بینم. خلیلی از پیشکسوتان جوان باشگاه به حساب می‌آید و می‌تواند حلقه واصل بین باشگاه و تیم باشد. او می‌تواند با مدیریت خوب خود مسائل حاشیه‌ای را مدیریت کند و در خصوص مسائل مختلف می‌تواند از حقوق پرسپولیس به خوبی دفاع کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان این تیم عنوان کردند که اگر مشکلات مالی‌شان حل نشود از بعد از بازی با پدیده شهر خودرو تمرین نمی‌کنند، گفت: از نظر من اعتصاب در پرسپولیس وجود خارجی ندارد. من بار‌ها با بازیکنان تیم صحبت کردم و آن‌ها از وضعیت و شرایط باشگاه آگاه هستند. من همه تلاش‌ها را شفاف مطرح کردم و بازیکنان می‌دانند ما بیکار ننشسته‌ایم و همواره مسائل مالی را پیگیر هستیم. شاید دیر و زود داشته باشد، اما در نهایت این اتفاق رخ خواهد داد و مسائل مالی حل می‌شود. به همین دلیل از نظر من اعتصاب در پرسپولیس جایی ندارد. من مطمئن هستم بازیکنان فهیم پرسپولیس همه تلاش خودشان را می‌کنند و کم نمی‌گذارند. آن‌ها می‌دانند که مدیریت باشگاه کار‌ها را به خوبی انجام می‌دهد و همواره رابطه اصولی خوب بین ما و بازیکنان برقرار است. وقتی این مسائل اصولی و منطقی برقرار است به همین دلیل مطمئن هستم حاشیه جایی در تیم ما ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایرج عرب پرسپولیس اعتصاب سرپرست باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه

گروهی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی پرینستون به نشانه همبستگی با فلسطینیان در نوار غزه دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش ایسنا، اعضای «اردوگاه همبستگی فلسطین» در دانشگاه پرینستون روز شنبه و در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما برای همبستگی با فلسطینی‌های غزه که از محاصره مداوم اسرائیل رنج می‌برند، اعتصاب غذا را آغاز کرده‌ایم.

به نقل از آناتولی، بیانیه این دانشجویان می‌افزاید: این اعتصاب پاسخی به امتناع دولت از پاسخگویی به خواسته‌های ما برای جدایی و عدم سرمایه‌گذاری از اسرائیل است.

اعضای «اردوگاه همبستگی فلسطین» در دانشگاه پرینستون عنوان کردند: داده‌های سازمان ملل نشان می‌دهد که غزه بیشترین تعداد افرادی را که با قحطی فاجعه‌بار مواجه هستند، در خود جای داده است.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند گسترش یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر با حمایت آمریکا حملات مرگباری را علیه غزه انجام داده است که در آن حدود ۳۵ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند