Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@10:38:31 GMT

بدهی سنگین پرسپولیس به سازمان لیگ

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۵۷۸

صراط:

در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها مدعی شده که با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار دریافت پول خود از محل درآمدهای تبلیغات محیطی شده است.

این در حالی است که این باشگاه نه تنها ریالی از سازمان لیگ طلب ندارد که بر اساس اسناد مالی موجود در سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این سازمان بدهکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۷۳۱۲۳۹۰۶۲۳ رقم دقیق بدهی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ فوتبال ایران است.

 

در مورد میزان بدهی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بارها با مدیران مالی این باشگاه مکاتبات مختلفی انجام شده اما متاسفانه باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی در زمینه تسویه حساب یا حتی بررسی اسناد مربوطه انجام نداده و متاسفانه پاسخ نامه‌ها را در این خصوص نمی‌دهد.

 

ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس از زمانی که بلیت فروشی به خود این باشگاه واگذار شده مبلغ ۲۰ درصد از حق بلیت فروشی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیات فوتبال استان تهران را هم پرداخت نکرده است.

بیشتر بخوانید:
شجاع خلیل‌زاده نرمال نیست!

 

سازمان لیگ همواره حامی منافع اهالی فوتبال و به ویژه باشگاه هاست و در این فصل نیز برای افزایش در آمد فوتبال باشگاهی بیش از گذشته تلاش کرده این در حالی است که در جهان فوتبال بیش از ۷۰ درصد از درآمد فوتبال باشگاهی از حق پخش تلویزیونی است که متاسفانه در فوتبال ایران در چند سال اخیر پولی بابت حق پخش تلویزیونی از سوی صدا و سیما به سازمان لیگ فوتبال ایران پرداخت نشده که مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همچنان در حال رایزنی و تلاش برای این حق مسلم فوتبال هستند. زیرا در صورت پرداخت نشدن حق پخش تلویزیونی باشگاه‌های فوتبال ایران با شرایط بغرنج مالی مواجه خواهند شد.

 

سازمان لیگ درآمد حاصله از تبلیغات محیطی را بر اساس آئین نامه‌های مسابقات بین باشگاه‌ها تقسیم می‌کند و نمی‌تواند حق سایر باشگاه‌ها را به باشگاه‌های بدهکار بدهد.

 

به هر حال باشگاه پرسپولیس باشگاه بزرگی است که شایسته است مدیران این باشگاه در جهت درآمدزایی در حد نام این باشگاه تلاش وافر داشته باشند. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همچنان وظیفه حمایتی از تمامی باشگاه‌ها را برعهده دارند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند