Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:25:06 GMT

رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان دلگان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۷۳۵

رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان دلگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی شکایت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلگان مبنی بر تصرف غیر قانونی اراضی ملی در روستای «کهور سوختالی»  از توابع بخش «جلگه» توسط فردی سودجو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های میدانی مشخص شد این فرد سود جو ضمن تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی روستای «کهور سوختالی» به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال با حفر ۴ حلقه چاه آب غیرمجاز به مدت چندین سال در این زمین ها کشاورزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق این پرونده با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی ادله و مستندات کافی را در خصوص تصرف اراضی ملی توسط این فرد جمع آوری و با هماهنگی های قضائی وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: در این عملیات که تیم های از پلیس آگاهی، امنیت عمومی و یگان تکاوری شهرستان دلگان به همراه نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی حضور داشتند ضمن رفع تصرف این اراضی ملی، چاه های غیرمجاز نیز مسدود شدند.

سردار قنبری با اشاره به معرفی متهم این پرونده به مراجع قضائی تاکید کرد: پلیس با زمین خواران و افراد سودجو که به اراضی ملی دست درازی کنند با جدیت برخورد می کند.

کد خبر 4544630

منبع: مهر

کلیدواژه: رفع تصرف از اراضی ملی شهرستان دلگان محمد قنبری نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر