Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر آسمانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری است.

وی با بیان اینکه این مهم از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی انجام می شود، بیان کرد: در همین راستا معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مطالعه و شناسایی مناطق مناسب برای احداث مجتمع های مسکونی و تولید انبوه در شهرهای مختلف استان در قالب مسکن محرومین، اقدام به تامین زمین، طراحی، تامین منابع مالی، اجرا، نظارت کمی و کیفی بر اجرا و واگذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی، اجرای طرح مسکن مهر، ساخت مسکن شهری و انجمن خیرین مسکن ساز را از جمله مهمترین فعالیت های حوزه مسکن شهری عنوان کرد.

ساخت ۸۲۸۸ واحد مسکن مهر

آسمانی مقدم اضافه کرد: بر این اساس اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر  ۲۵ هزار نفر اعم از تهیه زمین، دریافت لیست متقاضیان پالایش شده از وزارت تعاون و معرفی متقاضیان به بانک های عامل برای اخذ تسهیلات و نظارت بر تهیه طرح های آماده سازی تفکیکی، و عملیات آماده‌سازی و عملیات ساخت واحدها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

وی یادآور شد: در این راستا تاکنون بالغ بر هشت هزار و ۲۸۸ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این نهاد تولید انبوه مسکن شهری را در قالب مسکن حمایتی و مسکن به قیمت تمام شده برای گروه های کم درآمد در دستور کار دارد، افزود: هدف نهایی بنیاد مسکن در موضوع تولید مسکن شهری تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد متناسب با نیازهای مادی و معنوی متعادل با وضعیت اقتصادی خانواده کم درآمد است.

ساخت ۴۹۹ واحد مسکن محرومین

آسمانی مقدم از آغاز عملیات اجرایی ۴۹۹ واحد مسکن ویژه محرومین در استان از سال ۸۴ تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون عملیات اجرایی ۴۶۴ واحد به اتمام رسیده است.

وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۷۶ واحد مسکن اقشار کم درآمد در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون عملیات اجرایی ۹۷۷ واحد از این مسکن ها به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون ساخت یک هزار و ۶۶۰ واحد مسکونی به صورت مشارکتی در استان آغاز شده که عملیات اجرایی یک هزار و ۱۴۶ واحد به اتمام رسیده است.

کد خبر 4544539

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان