Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات گفت: هیئت منصفه مطبوعات در روند رسیدگی به پرونده مدیرمسئول خبرگزاری پارسینه به اتهام نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی، با اکثریت آرائ متهم رامجرم ندانست. احمد مومنی راد سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در تشریح جلسه امروز دادگاه مطبوعات که در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد، هیات منصفه مدیرمسئول خبرگزاری پارسینه را به اتهام نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرائ متهم رامجرم ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین در رسیدگی به پرونده مدیرمسئول خبرگزاری دانشجو و آقای کریمی قدوسی نماینده مجلس به اتهام افتراء و نشر مطالب خلاف واقع که هیات منصفه به اتفاق آرائ هیچ کدام از متهمان را مجرم ندانست.
مومنی راد اضافه کرد: همچنین پرونده وبلاگ امت حزب الله  به اتهام نشر اکاذیب بقصد تشویش اذهان عمومی که هیات منصفه باتفاق آرائ متهم را مجرم ندانست.   در همین زمینه : مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت مجرم شناخته نشد

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خبرگزاری دانشجو نماینده مجلس قاضی محمدی کشکولی مطالب خلاف واقع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز چهارم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • امروز با حافظ: من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۴ اردیبهشت
  • توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!