Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش‌های آماری و تحلیلی جدید نشان می‌دهد که ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور در سه ماهه سوم سال جاری با کاهش مواجه شده است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بررسی و تحلیل آمار حوزه ارتباطات نشان می‌دهد که ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور تا پایان 30 آذر 108 درصد بوده که این شاخص شهریور ماه سال جاری حدود 112 درصد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه تعداد مشترکان اپراتورهای ارتباطی همراه تا پایان شهریور 91 میلیون و 824 هزار و 535 بوده تا پایان آذر ماه به 88 میلیون و 722 هزار و 442 مشترک رسیده و افتی 3.3 درصدی را تجربه کرده است.

در این حوزه سهم بازار اپراتورهای ارتباطی به ترتیب 60.70، 37.46 و 1.82 درصد در اختیار همراه اول، ایرانسل و رایتل است.

مقایسه این ارقام با آمار مربوط به پایان شهریور ماه نشان می‌دهد که همراه اول با 0.59 درصد رشد، ایرانسل با رشد 1.23 درصدی و رایتل با افت 1.96 درصدی در سهم بازار مواجه شده‌اند.

سازمان منطقه آزاد کیش هم 0.01 درصد از سهم بازار اپراتورهای کشور را در بخش سیار در اختیار دارید.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر تعداد مشترکان همراه اول 53 میلیون و 857 هزار و 297، ایرانسل 33 میلیون و 234 هزار و 972 و رایتل یک میلیون و 617 هزار و 631 است.

در حالیکه آمارها نشان می‌دهد ریزش مشترکان در هر سه اپراتور ارتباطی کشور وجود داشته اما بیشترین ریزش مشترک را اپراتور سوم ارتباطی کشور به ثبت رسانده است.

ضریب نفوذ موبایل تا پایان سال گذشته نیز 110.53 درصد بود.

در حال حاضر 88 میلیون و 722 هزار و 442 مشترک تلفن همراه در کشور وجود دارد.

نقش اپراتورهای ارتباطی در بازار اشباع موبایل کشور

انتهای پیام/

R1012190/P/S2,1313/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رایتل ایرانسل همراه اول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رایتل ایرانسل همراه اول رایتل ایرانسل همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی

پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند.این سفر به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا و با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام شده است.علاوه‌ بر این در این سفر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور سریلانکا و حتی جهان که توسط شرکت‌های ایرانی ساخته شده افتتاح شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • یورو رکورد زد
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر