Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@19:27:38 GMT

خیرین حامیان اصلی پیشرفت و ترقی علم و دانایی هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۴۹۰

خیرین حامیان اصلی پیشرفت و ترقی علم و دانایی هستند

به گزارش ایکنا، از زنجان، کریم مسگر جماعت سرپرست آموزش و پرورش ابهر ظهر امروز یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه در آیین تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار روستای عمید آباد ابهر گفت: خیرین با مشارکت در تربیت نسل‌های آینده در موفقیت‌ها و پیشرفت‌های آنها سهیم هستند و  از اجر معنوی این تجارت الهی همیشه برخوردار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور و سرمایه‌های اصلی نظام هستند، افزود: مشارکت همه جانبه و حرکت در مسیر درست که همان توجه به نظام تعلیم و تربیت به عنوان پایه اصلی ترقی کشور است با گام‌های استوار خیرین امکان می‌یابد.
وی با تاکید بر اینکه آثار و برکات مدارس خیرساز به خود جامعه بر می‌گردد، افزود: خیرین حامیان اصلی پیشرفت و ترقی علم و دانایی و بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند و قدرشناسی ما مسئولان کمترین کاری است که در قبال کار نیک آنها می توانیم انجام دهیم.
وی یاداور شد: جهت احداث مدرسه شهدای روستای عمید آباد بالغ بر 8 میلیارد ریال هزینه شده است که با کمک های مالی 7 میلیارد ریالی حمدالله سلطانی و سایر خیرین مدرسه‌یار روستای عمید آباد و اعتبارات 1 میلیارد ریالی اداره کل نوسازی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال افتتاح و به بهره برداری رسید. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان خیران مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام مراسم یادمان شهدای روستای ثانی آباد دهستان میانکوه شهرستان مهریز برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام کریمی از راویان دفاع مقدس با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام به ذکر فضائل و مناقب اهل بیت علیهم السلام پرداخت و با بیان عظمت شیعیان، رشادت و از خود گذشتگی و جانفشانی و توکل بر خداوند و توسل به اهل البیت علیه السلام را از ویژگی‌های خاص شهدا بیان نمود. 


روستای ثانی آباد در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۷ شهید تقدیم انقلاب نموده که قبور مطهر ۳تن از این شهدا در این روستا قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • روستای عشق آباد ری
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره