Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: پویش لبخند مهربانی عیدانه؛ به منظور تأمین بخشی از مایحتاج شب عید مردم مناطق کم برخوردار آغاز شده است و به مدت یک ماه در استان همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

وی با دعوت از تمامی همشهریان عزیز برای پیوستن به این پویش گفت: امیدواریم همه مردم خود را در این پویش سهیم بدانند و مسئولیت اجتماعی خود را در قبال دیگران عهده دار شوند زیرا لذت و بهره مندی از شب های عید و همراهی با خانواده وقتی کامل می شود که وجدان مان آسوده باشد و بدانیم دیگر همشهریان ما نیز از حداقل امکانات شب عید بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به تمام کسانی که دلشان برای ایران و ایرانی می تپد این تضمین را می دهیم که بتوانیم با سرعت و دقت کمک های نقدی و غیر نقدی را با موضوع عیدانه در کمپین لبخند مهربانی به دست مردم مناطق کم برخوردار برسانیم.

بسته کالایی لبخند مهربانی عیدانه شامل تن ماهی، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، چای و روغن است و علاقه مندان می توانند کمک های غیرنقدی خود را به اداره کل و بهزیستی شهرستان های تابعه تحویل نمایند.

همچنین شماره حساب 250492134532281 نزد بانک توسعه تعاون، شماره کارت 5029081015702620 دستگاه های خود پرداز در سراسر کشور و موبایل پیمنت #1400009*4*733*، نیز آماده دریافت کمک های نقدی خیرین عزیز هستند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین بهزیستی چای شب عید موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت

وی با اشاره به دیگر پویش های این شبکه در سال جاری گفت: از ابتدای سال پویش های مختلف همچون پویش برای روز قدس و ... برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا مخاطب همیشه همراه ما باشد. ضمن اینکه تعداد آثار ارسالی برای پویش ها بسیار قابل توجه است. 

مدیر فضای مجازی با تاکید بر برپایی پویش «یک جمله زیبا به آموزگارم» عنوان کرد: با وجود اینکه تنها چند روز از برگزاری پویش گذشته اما اقبال مردم بسیار خوب بوده و آثار ارسالی نشان می دهد مردم همیشه به مقام شامخ معلم توجه می کنند و برایشان ارزشمند است. از سوی دیگر بستر دریافت آثار ارسالی مردم در پایگاه مجازی رادیو سلامت فراهم شده که مرتب و به موقع رصد و بهینه سازی می شود تا شرکت کنندگان بدون کوچکترین مشکل آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: فایل های صوتی ارسال شده به این پویش در برنامه زنگ تفریح و تصاویر ارسالی در رادیو نمای سلامت پخش می شود. این پویش به منظور تشکر و قدردانی از مقام آموزگاران که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده دارند در فضای مجازی رادیو سلامت برپا شده است.

دیگر خبرها

  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان