Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-08@19:52:25 GMT

قیمت دلار 28 بهمن 97

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۶۸۹

قیمت دلار 28 بهمن 97 در بازار تهران نسبت به روزهای گذشته در بهمن 97 همراه با افزایش بود.
به گزارش صدای ایران، قیمت دلار 28 بهمن 97 در بازار تهران 12 هزار و 450 تومان گذاری شده است. 
بر  اساس این گزارش، قیمت دلار آمریکا 12 هزار و 450 تومان، یورو با قیمت 14 هزار 220 تومان، پوند 16080، دلار کانادا 9500، درهم امارات 3350 و لیر ترکیه 2330 تومان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت دلار 28 بهمن 97 قیمت دلار 28 بهمن 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش بینی جدید درباره‌ی قیمت بیت کوین /پیشروی تا کجاست؟

به گزارش خبرآنلاین؛مسیر فعلی قیمت بیت کوین یک روند احتمالی صعودی را نشان می‌دهد که در حال حاضر با افزایش اندک یک درصدی، حول محور ۶۲,۹۰۱ دلار در نوسان است.

تجارت نیوز در خبری نوشت:تحلیل‌های اخیر فیدلیتی اینوستمنتز پیشنهاد می‌کند ثبات کنونی بیت کوین، الگوهای مشاهده پیشین قیمت را دنبال می‌کند که ممکن است منجر به افزایش چشمگیر در ارزش و پیش‌ بینی قیمت بیت کوین تا حتی ۱۰۰ هزار دلار شود.

پایداری بیت کوین و پیش بینی افزایش قیمت

برخلاف شکست سطوح قیمت تاریخی بیت کوین طی سال گذشته، روند فعلی نوسانات نسبتاً پایینی را نشان داده است. بر اساس تحلیل زک وینرایت، تحلیلگر فیدلیتی اینوستمنتز، این دوره آرامش بازار ممکن است نشان‌دهنده افزایش قیمت آن در آینده باشد. داده‌های تاریخی نشان می‌دهند سطوح مشابهی از نوسانات کم، قبل‌تر نیز منجر به رالی قیمتی قابل توجه بیت کوین شده‌اند.

تحلیل فیدلیتی بر ثبات بیت کوین در مقایسه با قیمت سهام شرکت‌های فناوری بزرگی مانند انویدیا، تسلا و متا تاکید دارد. این ثبات نشانه‌ای از بلوغ بیت کوین تلقی می‌شود و پتانسیل این را دارد تا سرمایه‌گذاران بیشتری به بازار ارز دیجیتال جذب کند.

پیش بینی قیمت بیت کوین و تحلیل سطوح

قیمت فعلی بیت کوین، ۶۲ هزار و ۹۰۱ دلار، نشان‌دهنده روند احتمالی صعودی است، سطح مقاومت فعلی تنظیم شده در ۶۴ هزار و ۶۵۵ دلار همچنان پابرجاست. در ادامه، سطوح مقاومتی بیشتر برای بیت کوین، در سطح ۶۷ هزار و ۸۴ دلار شناسایی شده‌اند. پس از شکست کامل سطوح مذکور، اهداف بیت کوین برای خریداران در ۶۹ هزار و ۳۵۶ و ۷۱ هزار و ۳۰۹ دلار قرار دارند. در مقابل، سطوح حمایت خریداران نیز در ۶۱ هزار و ۵۳۱ دلار تنظیم شده‌اند، با حمایت‌های بیشتر در ۵۹ هزار و ۱۶۴ دلار و ۵۶ هزار و ۶۷۷ دلار که نقاط مناسبی را در صورت عقب‌نشینی قیمت فراهم می‌کنند.

شاخص‌های تکنیکال، از جمله شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۴۹، نشان‌دهنده یک بازار متعادل است، که نه اشباع خرید و نه اشباع فروش بیش از حد است. میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) در سطح ۶۱ هزار و ۶۸۷ دلار، سطح حمایت اصلی را تقویت می‌کند و نشان می‌دهد تعادل دقیقی در موقعیت بازار فعلی بیت کوین وجود دارد.

تبعات تحلیل فیدلیتی

تحلیل فیدلیتی بر پذیرش رو به رشد و بلوغ بیت کوین به عنوان دارایی سرمایه‌گذاری تاکید دارد. با وجود پایداری کم‌نوسان قیمت فعلی، بیت کوین همچنان دارای پتانسیل افزایش است. در حالی که بیت کوین همچنان در برابر عدم قطعیت‌های بازار پایداری و مقاومت می‌کند، احتمال افزایش قیمت تا ۱۰۰ هزار دلار طی ماه‌های آینده به‌تدریج افزایش می‌یابد و ممکن است دیدگاه حاکم بر رمز ارزها را در آینده‌ای نزدیک دگرگون سازد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904422

دیگر خبرها

  • یک پیش بینی جدید درباره‌ی قیمت بیت کوین /پیشروی تا کجاست؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه ادامه دارد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد