Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،  سایت جامع مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) در همایش «بررسی بایسته‌ها و چالش‌های تولید محتوا در رسانه در گام دوم انقلاب» در دانشگاه امام صادق(ع) رونمایی می‌شود.

بایسته‌ها و چالش‌های تولید محتوا در رسانه در «گام دوم انقلاب» طی مراسمی با حضور «علی فروغی» مدیر شبکه سه سیماو «سیدبشیر حسینی» عضو هیات علمی دانشگاه صداوسیما مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار است در همایش «بررسی بایسته‌ها و چالش‌های تولید محتوا در رسانه در گام دوم انقلاب» از سایت جامع مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)  رونمایی شود.

این مراسم صبح فردا، دوشنبه ۲۹ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن شهید مطهری دانشگاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 4544495

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه امام صادق ع رسانه های گروهی علی فروغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها

روزبهانی گفت: یک دانش آموز در سن پایین تفکر انتقادی ندارد و شاید درحالی که دیگران به او می‌خندند نتواند از خودش دفاع کند و همین امر می‌تواند آسیب زیادی به کودک بزند.

حسین روزبهانی، روانشناس و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با تاثیرات مثبت و منفی معلم بلاگری اظهار داشت: فضای مجازی و معلم بلاگری، تأثیر معلم بلاگری و تولید محتوایی که این افراد انجام می‌دهنو که قطعاً هم خیلی زیاد شده است را، می‌تونیم به طور همزمان هم یک اتفاق مثبت و هم یک اتفاق منفی در نظر بگیریم. این کار یک شمشیر دو لبه است که یک‌سری محاسن و یک سری معایب دارد.

وی در رابطه با مزایای این کار افزود: زمانی که اون معلم بلاگر یک شیوه تدریس را در فضای مجازی ارائه می‌دهد که خوب و رسا و جذاب هست، باعث می‌شود تعداد مخاطبانش بالا برود و به جای این که یک کلاس بیست نفره از این سبک تدریس استفاده کنند، یک جامعه خیلی بیشتر و جامعه آماری بزرگ‌تری از این سبک تدریس استفاده می‌کنند.

وی افزود: معلم در این موارد سعی می‌کند یک سری خلاقیت‌ها در روش تدریس داشته باشد. مثلا در محتوا یا ساده‌سازی دروس که همین موضوع باعث می‌شود که دانش‌آموزان علاقه بیشتری به آن درس پیدا کنند. همچنین این گسترش جامعه آماری شامل معلم‌های دیگر در شهر‌های کوچیک نیز می‌شود. برای مثال معلم‌هایی که جوان و تازه کار هستند و استرس شروع تدریس را دارند، اگر بخواهند تدریس کنند، با دیدن این شیوه تدریس اولاً تجربه و اطلاعات نو کسب می‌کنند و ثانینا شاید از استرسشان کاسته شده و آمادگی لازم برای آموز دادن را پیدا کنند.

روزبهانی در رابطه با ابعاد منفی این موضوع تصریح کرد: معمولاً معلم‌ها در فیلم‌ها و تولید محتوا‌هایی که از دانش آموزان و در فضای مجازی منتشر می‌کنند، سعی می‌کنند فضایی شاد و خنده دار را نمایش دهند و یا از یک سری از رفتار‌های دانش آموزان فیلم برداری می‌کنند که شاید برای دیگران خیلی خنده دار باشد؛ این را نیز باید در نظر گرفت که یک دانش آموز در سن پایین تفکر انتقادی ندارد و شاید درحالی که دیگران به او می‌خندند نتواند از خودش دفاع کند و همین امر می‌تواند آسیب زیادی به کودک بزند و حتی روی خانواده‌اش تأثیر بگذارد.

وی در ادامه گفت: یکی از عوارض آن رفتار نادرست این است که کودک معمولاً سعی می‌کند تنها قسمت شاد خودش بروز بدهد و هیجاناتی مثل غم و غصه ناراحتیش را سرکوب کند. خب همین موضوع باعث می‌شود که خیلی نمایشی رفتار کند و سعی کند این بخش از زندگی خود را حذف و یا مخفی کند. واقعیت‌های زندگی شو و سعی کن لبخند‌ها غیر واقعی داشته باشه که می‌تواند از لحاظ روانی به او آسیب بزند و حتی می‌تواند تا حدودی هوش هیجانی کودک را کاهش بدهد.

دیگر خبرها

  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟