Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: یکی از رویکرد‌های مهم شرکت آبفای استان زنجان پاسخگویی به مردم و پیگیری مطالبات آنان می‌باشد که در این راستا مرکز مپرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به بیش از ۱۰۳ هزار تماس مردمی شامل تماس‌های مستقیم و تماس با سامانه طی سال جاری پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: تکنسین‌های مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان ماهانه بیش از ۷ هزار مورد تماس مستقیم مشترکین را پاسخ داده و پیگیری می‌کنند.

وی افزود: تعدادکل حوادث آب استان در سال جاری بیش از ۹ هزار مورد بوده است که ۴ هزار مورد از این حوادث در شهر زنجان، بیش از هزار و ۶۰۰ مورد در شهر ابهر و ۹۹۰ مورد نیز در شهر خرمدره اتفاق افتاده است.

جزء قاسمی خاطرنشان ساخت: کمترین حوادث آب در بین ۲۱ شهر استان نیز مربوط به شهر دندی با ۱۰ مورد حادثه می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: مردم در تماس‌های خود با شرکت آب و فاضلاب استان زنجان موضوعاتی همچون قطعی آب، اعلام شکستگی، مسائل مربوط به آب بهاء، خرید انشعاب، خدمات فاضلاب، اخذ مشاوره و افت فشار را مطرح می‌کنند که در این میان اعلام شکستگی بیشترین موضوع تماس را به خود اختصاص می‌دهد.

جزء قاسمی گفت: اخذ پیشنهادات مردم و انجام نظر سنجی از آنان دیگر اقدام مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است که طی آن در خصوص میزان رضایت مردم از عملکرد مجموعه شرکت آبفا و میزان رضایت آنان از زمان سپری شده جهت رسیدگی به رفع حوادث پرسش می‌شود.

این مسئول از ارائه خدمتی جدید در سامانه تلفنی ۱۲۲ آبفای استان زنجان نیز خبر داده و گفت: مشترکین آب و فاضلاب در استان زنجان از این پس می‌توانند شکایات خود را نیز در این سامانه اعلام و به ثبت رسانند.

گفتنی است؛ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان (مپرا) با شماره تماس سه رقمی ۱۲۲ و خدماتی متنوع به عنوان یکی از پل‌های ارتباطی شرکت آبفای استان زنجان با مشترکین محسوب می‌شود.   انتهای پیام/ن   حوادث آب استان زنجان در سال جاری بیش از ۹ هزار مورد بوده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت