Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:54:13 GMT

مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم قزوین وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۷۶۵

مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم قزوین وجود ندارد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : توجه به فرارسیدن ایام نوروز و افزایش میزان تقاضا مشکلی در تامین نداشته و کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم استان قزوین تامین و ذخیره شده است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فاطمه خمسه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین مایحتای مردم مطابق با دستورالعمل ستاد تنظیم بازار و همچنین قیمت مصوب هدف توزیع گوشت مرغ به میزان مشخص در فروشگاه‌های سطح استان بوده و در عرضه گوشت قرمز نیز موفق عمل کرده و امسال 568 تن گوشت منجمد در استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و افزایش میزان تقاضا مشکلی در تامین نداشته و هزار و 110 تن پرتقال، 800 تن سیب و میزان کافی برنج و شکر در استان قزوین تامین و ذخیره شده و همچنین میزان توزیع گوشت مرغ نیز روزانه 40 تا 50 تن است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تعداد فروشگاه‌های عرصه کننده مرغ در سطح شهرستان قزوین 18 فروشگاه بوده و علاوه بر آن در شهرستان‌ها نیز مغازه‌ها اقدام به توزیع گوشت و مرغ کرده‌اند.

غرفه‌‌های توزیع میوه شب عید در مناطق کم‌برخودار افزایش می‌یابدجزئیات ذخیره‎سازی و توزیع 70هزار تن سیب و پرتقال شب عیدطرح ویژه نظارت بر بازار کالا و خدمات شب عید در فارس آغاز شد
خمسه همچنین از تامین نهاد لازم برای واحدهای دام و طیور استان نیز خبر داد که توسط جهاد کشاورزی صورت گرفته است و با توجه به افزایش قیمت این نهاده‌ها تلاش به عرضه گسترده گوشت مرغ با قیمت 11 هزار و 500 تومان دارند.

وی عنوان کرد: نحوه توزیع گوشت مرع به واسطه رسانه‌ و شبکه‌های مجازی اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم از شیوه توزیع اگاهی کافی داشته باشند، همچنین برای آسانی مردم جهت خرید میوه شب عید، امسال تعداد غرفه‌ها به ویژه در مناطق کم‌برخوردار افزایش خواهد یافت.

خمسه تاکید کرد: هر روز میزان کشتار گوشت مرغ در کشتارگاه‌های استان قزوین، 70 تن بوده چرا که با توجه به افزایش قیمت گوشت قزمز، عمده میزان‌ تقاضای مردم به سمت گوشت مرغ سوق یافته است.

انتهای پیام/ ع
R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید

سید محمد رضا سیدحسینی گفت: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی افزود: رکورد جوجه ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان و بلوچستان حدود ۲۴ میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه ریزی، ۴۰ هزار و ۵۵۰ تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد