Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی بازاریابی ایران زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور گسترش، زمینه‌های بازاریابی و مدیریت بازار در محل مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین نشست خبری انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان شرقی با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد فاریابی، رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجا‌ن‌شرقی در این نشست خبری گفت: این انجمن علمی زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی دانش بازاریابی و توسعه کیفی نیرو‌های متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های بازاریابی و مدیریت بازار در محل مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه تشکیل شده است.

فاریابی با اشاره به لزوم راه اندازی این انجمن در دانشگاه تبریزمطرح کرد: از آنجایی که آذربایجان شرقی و در راس آن‌ها شهرستان تبریز به عنوان یکی از قطب بزرگ تولیدی، صنعتی، اقتصادی و تجاری کشور است و در همین راستا هدف ما از راه‌اندازی این انجمن ترغیب و تشویق پژوهشگران، تجلیل از محققان و استادان ممتاز و ارایه خدمات آموزشی و پژوهشی فنی به مدیران کسب و کار‌های جدید و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی دولتی و غیردولتی است.

رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجا‌ن‌شرقی با اشاره به برنامه‌های این انجمن در آینده نزدیک اظهار داشت: اولین همایش در تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال جاری با عنوان همایش بازاریابی و فروش در رکود در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد و در ادامه چهار رویداد تا اردیبهشت سال آینده در دستور کار این انجمن قرار دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز اضافه کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با حضور بزرگان این حوزه نیز از دیگر کار‌های این انجمن در آینده نزدیک است.

وی گفت: جایگاه علم بازاریابی در کشورمان و به ویژه در این استان مهجور مانده و از این رو انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان شرقی در این راستا سعی خواهد شد با کمک بزرگان، اساتید و فعالان این حوزه این جایگاه را ارتقاء بخشدیم.

فاریابی مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجا‌ن‌شرقی ایجاد بستر الکترونیک برای فعالیت‌های انجمن را یک ضرورت دانست و بیان کرد: افراد از سراسر استان با عضویت در بستر الکترونیکی انجمن می‌توانند در روند گسترش انجمن مشارکت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان