Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید سعید راد با اعلام اینکه مشکلات بهره برداران را به عنوان شرکای تجاری خودمان، مشکل خود می‌دانیم، گفت: همه بر اساس مسئولیت اداری و حرفه‌ای و بر مبنای تعهد انسانی و اخلاقی، موظف هستیم در این شرایط سخت در کنار مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه خودمان را نسبت به بهره برداران، غرفه داران و کارگران میادین و بازارهای میوه و تره بار به عنوان همکاران خود متعهد می‌دانیم، اظهار کرد: رضایت عمومی مردم بالاتر از همه چیز است و همه باید تلاش کنیم تا رضایت شهروندان را جلب کنیم و تصمیماتی که اتخاذ می‌کنیم باید متناسب با شرایط روز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در خصوص مهم‌ترین گلایه مطرح شده در این جلسه در خصوص قاچاق بی رویه میوه از کشور، خطاب به نمایندگان بهره برداران خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از قاچاق میوه با تمام توان پیگیری می‌کنم و صدای شما را به گوش مسئولان مربوطه می‌رسانم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قاچاق مشکلات میادین میوه و تره میوه و تره بار برداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محسنی الحسینی گفت:در راسـتای اسـتقرارساختار جدید نظام صـنفی کشاورزی، انتخابات هیات مـدیره و بازرسـین اتحادیه‌های صنفی کشاورزی (باغبانی و دامپروری) با حضور پرشور اعضای نظام صنفی کشاورزی شهرستان برگزار شد.
محسنی الحسینی افزود: یکی از اهداف راه‌اندازی اتاق اصناف کشاورزی، هویت بخشی به مشاغل کشاورزی و حفظ منافع صنفی بهره‌برداران است و مسئولان آن به‌عنوان تسهیل گر امور، پاسخگوی بهره‌برداران هستند.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد