Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال خاموش کردن چراغ انقلاب اسلامی هستند، گفت: خون شهیدان در رگ های ملت ایران جریان دارد اما پرورش یافتگان مکتب امام حسین(ع) تا آخرین قطره خونشان از انقلاب واسلام دفاع خواهند کرد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید جابر بیرانوند با اشاره به اینکه شهید بیرانوند از افسران شجاع، دلاور ومتدین لرستان بوده اظهار داشت: امروز در پرتو انقلاب اسلامی نام اسلام، قرآن ومکتب تشییع در جهان به اهتزار در آمده وآنچه امروز در سایه انقلاب اسلامی در دنیا اتفاق می افتد این است که جایگاه والای اسلام برای جهانیان روشن می شود به همین جهت دشمنان مسئله اسلام هراسی وهراس نسبت به مکتب تشیع را در برنامه خودشان قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان برای اینکه پرچم اسلام را به پایین بکشند و نور اسلام را خاموش کنند از هیچ کوششی از جمله جنگ تحمیلی، انفجار کور تروریستی دریغ ندارند وهر شیطنتی را که بتوانند انجام می دهند، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به اسلام وانقلاب اسلامی هر روز توطئه جدیدی را علیه ملت ایران آغاز می کنند و برای آنها فرقی نمی کند که نیروی رزمی در میدان را مورد هدف قرار دهد یا نیروی مدافع امنیت، مدافع مرزهای میهن اسلامی، یا انسانهای مومن وانقلابی کوچه و بازار را. آنچه برای دشمنان مهم است این است که بتوانند چراغ اسلام را خاموش کنند اما نمی توانند وپرورش یافتگان مکتب امام حسین (ع) تا آخرین قطره خونشان از این پرچم پر افتخار اسلام وانقلاب دفاع خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خون شهیدان در رگ های ملت ایران جریان دارد، عنوان کرد: طبق فرمایش امام خمینی(ره)هر پرچمی که از دست یک عزیز رزمنده به زمین می افتد دهها بلکه صدها رزمنده دیگر آن پرچم را به اهتزار در می آورند.

وی بیان کرد: امروز اگر دشمنان نیروهای مرزبان وحافظان نظم وامنیت را در زاهدان مورد هدف قرار می دهند همان ها در درون شهر خرم آباد سرباز فداکار وافسر شجاع شهید بزرگوار بیرانوند را مورد هدف قرار می دهند.

میرعمادی با اشاره به اینکه شهید بیرانوند یک افسر ورزیده، آماده، مخلص و فداکار بوده وبر اساس احساس مسئولیتی که داشت معمولا ماموریت های خاص را دنبال می کرد، گفت: این برای ما وخانواده شهید بیرانوند افتخار بوده که عزیزشان امروز مهمان امام حسین (ع)وشهیدان والامقام است وبه خیل گروهی پیوسته که جاودانه اند و نامشان پر افتخار است.

وی با اشاره به اینکه حیف است که افسر شجاع و رشیدی مثل شهید بیرانوند در بستر جان بدهد و شهادت زیبنده این مجاهد بوده است، تصریح کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی مدافعان اسلام، مدافعان حرم وامنیت جانشان را در طبق اخلاص گذاشته اند و آماده ایثار وفداکاری هستند و از عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی خون شهیدان بوده و به برکت خون شهیدان ماندگار وبانشاط است .

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس