Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@21:20:02 GMT

علاقه فریدون جیرانی به یک بازیگر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۲۶۸

 به گزارش پارس نیوز، کارگردان فیلم آشفتگی گفت: کار با مهناز افشار را پیشتر نیز تجربه کرده بودم، اما این اولین همکاری من با رادان بود. شاید تا به امروز چندان نگفته‌ام، اما به شدت از بازی و همکاری با بهرام رادان راضی بودم.

فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان سینما درخصوص ساخت آثار متفاوت با سینمای بدنه در سینمای ایران گفت: من امروز در جایگاه و سنی قرار گرفته‌ام که دلم می‌خواهد کار‌ها و تجربیاتی که دوست دارم انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا شاید در این اگر تجربه تازه کند شاید از کل کارنامه خود نیز بهتر عمل کند.

وی درباره نوع دکوپاژ و فیلمبرداری فیلم سینمایی "آشفتگی" افزود: این نوع از ساخت و همچنین نوع نگاه دوربین که به عنوان مثال در برخی از قاب‌ها کمی کج است به نوع و داستان درام اصلی آشفتگی بر می‌گردد.

کارگردان سریال نهنگ آبی درباره انتخاب بهرام رادان و مهناز افشار برای فیلم آشفتگی تاکید کرد: کار با مهناز افشار را پیشتر نیز تجربه کرده بودم، اما این اولین همکاری من با رادان بود. شاید تا به امروز چندان نگفته‌ام، اما به شدت از بازی و همکاری با بهرام رادان راضی بودم.

وی درباره بازتاب اکران فیلم آشفتگی در اکران عموم افزود: از نظر من نظر نهایی را مردم و مخاطبان در سینما‌ها می‌دهند و امیدوارم در اکران اتفاقات خوبی برای اثر افتاده و مخاطب آن را دوست داشته باشد.

جیرانی درباره نامزدنشدن و شدن آثار در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: من واقعیت در مورد نامزد شدن و یا نشدن هیچ فیلمی نظر نمی‌دهم. زیرا در چشنواره سی و پنجم فکر می‌کردم الناز شاکردوست برای بازی خوبش در خفه گی کاندید می‌شود، اما نشد. در جشنواره‌ها داوران سلیقه‌ای دارند و بنا همان سلیقه فیلم را انتخاب می‌کنند پس نمی‌توان نظری ثابت درمورد آثار داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی پارس بازیگر علاقه کارگردان مهناز افشار پارس نیوز فریدون جیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش میرجلال‌ الدین کزازی به فیلم «مست عشق»

میرجلال‌الدین کزازی می‌گوید: فیلم «مست عشق» از اندک فیلم‌هایی است که از دیدنش شادمان و خشنود بوده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ استاد زبان و ادبیات فارسی و شاهنامه‌پژوه در حاشیه اکران خصوصی «مست عشق» برای ادیبان و چهره‌های فرهنگی، درباره این فیلم اظهار کرد: از نگاهی فراخ و فراگیر، دید و داوری من درباره این توژینه داستانی یا فیلم این است که دست‌اندکاران و پدیدآورندگان آن در کار هنری که می‌خواسته‌اند کرد، کامدار بوده‌اند. توانسته‌اند به آن آماج‌ها و آرمان‌هایی که در سر می‌پرورده‌اند، دست بیابند. از این دید این فیلم یکی از اندک فیلم‌هایی است که من از دیدن آن، از آغاز تا انجام فیلم، شادمان و خشنود بودم.

او افزود: آن دریافتی که این هنرمندان از چهره‌ مولانا و منش و کنش او داشته‌اند، در بخشی گسترده در این آفریده هنری بازتاب یافته است. دم‌های دلپذیری را من به هنگام دیدن فیلم گذرانیدم اما چند ویژگی بیشتر بر من کارگر افتاد؛ بجز کارگردانی که هر چه در فیلم می‌گذرد به راستی به گونه‌ای به او بازمی‌گردد زیرا اوست که سررشته‌ها را در دست دارد، خُنیا یا موسیقی فیلم بسیار باشکوه ، کارساز و اثرگذار بود، به همان سان فیلم برداری آن. سه دیگر، آوابرداری این فیلم. از دید فنی این سه، نمود بیشتری در چشم من داشت.

کزازی درباره گفت‌وگوهای بین شمس و مولانا که از دید برخی، شاید برای مخاطب عام دیریاب‌تر باشد و اینکه آیا فیلم توانسته شمایی از مولانا و شمس را به مخاطب عام‌تر معرفی کند، گفت: بیشینه این گفت‌وگوها چون از آبشخورها ستانده شده بود، از ویژگی‌های بسیار پسندیده فیلم شمرده می‌شود اما زبان فیلم، شاید ناچار بوده‌اند من داوری نمی‌کنم، با زبان روزگار مولانا همیشه سازگار نبود، شاید می‌خواسته‌اند که بیننده امروزین بتواند پیوند بیشتری با فیلم بیابد. ببیننده‌ای که با ادب پارسی و زبان مولانا به بسندگی آشنا نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هستی تا سرمستی؛ به بهانه فیلم «مست عشق» «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • واکنش میرجلال‌ الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • (ویدئو) ادعای جنجالی در صداتو: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • فیلم | ادعای جنجالی؛ خواننده تنهاترین عاشق این جوان گمنام بود نه فریدون فروغی!
  • ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است