Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:28:35 GMT

زن جوان یک تردست بود! / او 70 سرقت ماهرانه در تهران داشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۵۸۷

رکنا: رئیس کلانتری قیامدشت از دستگیری یک زن کش رو زن خبر داد و گفت: این سارق پس از دستگیری به 70 فقره کش روی با همکاری همدستش اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "ظاهر اسدی" گفت: زنی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی اظهار داشت که 2 خانم به مغازه اش به قصد خرید جوراب وارد شده اند ولی گوشی موبایلش را سرقت کرده اند که هنگام فرار یکی از سارقان با کمک مردم دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 174 قیام دشت بیان داشت: ماموران عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام که پس از حضور در محل مشاهده کردند ، تعدادی افراد در محل تجمع و خانمی که اعلام کرده بود مالک مغازه است بیان کرد ، این زن میانسال به همراه خانم جوان دیگری به بهانه خرید جوراب داخل مغازه ام شده اند ، پس از گفت و گو به یکباره ابتدا زن جوان و سپس این خانم میانسال از مغازه خارج شده اند در این میان بلافاصله متوجه شدم که گوشی ام سرقت شده است. به دنبال آنها دویدم و با کمک همسایگان جلوی فرار این زن که مسن تر بود را گرفتیم.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد به کلانتری منتقل و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که وی پرونده های مشابه دیگری نیز در این کلانتری دارد.

وی با اشاره به اینکه چهره متهم توسط مال باختگان سایر پرونده های مشابه موجود در کلانتری مورد شناسایی قرار گرفت، ادامه داد: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به 70 فقره سرقت در محدوده این کلانتری و سایر کلانتری ها با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ اسدی بیان داشت: چهره متهم دوم نیز مورد شناسایی قرار گرفته است و تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی مخفیگاه سارق دوم و دستگیری وی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت فرار پلیس سرقت فرار پلیس اخبار حوادث سرقت پرونده دستگیری زن اعتراف عکس جوان پسر حادثه مرگ قتل پلیس تهران دام دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید