Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: برای اولین بار در کشور سامانه توزیع کالای یارانه‌ای را به صورت اپلیکیشنی راه اندازی کردیم.

زند با توضیح نحوه نظارت بر بازار شب عید افزود:امسال از ابتدای بهمن ماه اقدامات لازم برای نظارت بیشتر بر بازار شب عید را انجام داده ایم و همانند سال گذشته بر تعداد ناظران بازار افزوده ایم و سامانه توزیع مرغ و گوشت یارانه‌ای را آماده کردیم تا بتوانیم عدالت نسبی را در توزیع کالا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امیدواریم با قول همکاری اداره جهاد کشاورزی، ستاد تنظیم بازار و کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی بتوانیم بر مشکلاتی همچون کمبود کالای یارانه‌ای فایق بیاییم.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی ادامه داد: در بازار شب عید سودجویانی هستند که با توجه به افزایش تقاضا اقدام به گرانفروشی می‌کنند و اتاق اصناف موظف به کنترل و پیگری این موضوع است و برخورد‌های لازم را با متخلفان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه: اگر واحد‌های صنفی قیمت را درج نکرده و یا فاکتور صادر نکنند با آن‌ها به شدت برخورد خواهیم کرد و به هیچ عنوان اجازه مختل کردن بازار را به کسی نمیدهیم تصریح کرد: امسال هزار و ۱۹۳ بازرسی از اصناف، ۶۰۳ پرونده تخلفی و ۶۸۱ تخلف به اصناف گزارش و ۷۵۱ واحد هم پلمپ شده است.

همچنین به گفته محمد علی اسفنانی معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور طرح ویژه‌ای برای کنترل قیمت و نحوه‌ی توزیع گوشت و مرغ بازار شب عید اجرا می‌شود و گشت‌های مشترک تعزیرات تا زمانی که بازار گوشت تعدیل شود ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/‌ی

کنترل توزیع مرغ و گوشت در اراک با استفاده از اپلیکیشن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف کالای یارانه اپلیکیشن نظارت بر بازار جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین