Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی و ششمین نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها به تبیین مسائل حقوقی و قضایی روز پرداخت و به پرسش‌های خبرنگاران درباره پرونده‌های مهم پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سی و ششمین ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی خود ابراز امیدواری کرد که در ایام پایانی سال، خداوند عنایت فرماید که سال ۹۷ را به خوبی پایان رسانده و سال جدید را به خوبی آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در چهلمین سال انقلاب و ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی حقیقتا مردم در ۲۲ بهمن شگفتی دیگری آفریدند و همه دنیا را یک بار دیگر از حضور پرشور و با نشاط خودشان متعجب کردند.   معاون اول دستگاه قضا بیان داشت: این حضور، دوستداران انقلاب، نظام و اسلام را در سراسر گیتی خوشحال و دشمنان را بشدت عصبانی و ناراحت کرد و انسان نمی‌داند حقیقتا خدا را چگونه سپاس بگوید و چگونه از مردم تشکر کند.   سخنگوی قوه قضاییه ضمن قدردانی از این حضور مردم بیان داشت: از خداوند طلب می‌کنم که به همه ما قدرت بدهد که به این نظام و این ملت و این مردم خدمت شایسته و خالصانه داشته باشیم و به معنای واقعی برای این ملت و نظام خادم باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: دشمنان ما این حماسه بزرگ ملت ما را بر نتافتند و خواستند از این ملت انتقام بگیرند و جمعی از مرزداران عزیز، پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند و عده‌ای را زخمی و مجروح کردند.
وی ضمن محکومیت این حمله تروریستی تصریح کرد: دشمنان نتوانستند تحمل کنند؛ لذا درصدد انتقامجویی از این ملت برآمدند و این عملیات تروریستی و جنایتکارانه را سازمان دادند که توسط سرویس‌های بیگانه، استکبار جهانی و صهیونیسم، حمایت، طراحی و برنامه ریزی و توسط برخی از کشور‌های خودفروخته نیز پشتیبانی و توسط عوامل مزدور آن‌ها اجرا شد. بنده همانگونه که مسئولان عزیز خواسته‌اند، به سهم خودم تقاضا می‌کنم که دستگاه قضایی با کمک نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، عوامل و مسببین این جریان را هر چه سریع‌تر شناسایی، دستگیر و مورد اشد مجازات قرار دهند.
معاون اول دستگاه قضا در ادامه افزود: این مصیبت را به خانواده‌های محترم شهدا، سپاه پاسداران، همه نیرو‌های مسلح و همه ملت عزیز سرافراز ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای شهدا علو درجات مسئلت دارم و برای بازماندگان صبر و اجر وافر و برای همه مجروحین و مصدومین این حادثه شفای کامل و عاجل را از خداوند می‌خواهم.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: اتفاق دیگری که در چهلمین سال پیروزی انقلاب رخ داد، این بود که یک بار دیگر نقش، ولی فقیه و این ناخدای حقیقتا خدا گونه را شاهد بودیم. اولا به رغم همه توطئه‌ها و تبلیغات، رهبر فرزانه ما پیش بینی کردند که امسال ۲۲ بهمن ما از سال‌های قبل بهتر خواهد بود و مردم حماسه خواهند آفرید که همینطور شد. ثانیا این بیانیه جامع، کامل، همه جانبه، دلسوزانه، حکیمانه و شجاعانه را شاهد بودیم و حقیقتا وقتی انسان این بیانیه را می‌بیند به خود افتخار می‌کند و احساس غرور می‌کند که زیر پرچم، ولی فقیه و ولایت عظمای مقام معظم رهبری امروز زندگی می‌کنیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: این بیانیه، بیانیه‌ای است که مسیر آینده و نقشه راه آینده ما را در ابعاد مختلف روشن می‌کند و وقتی انسان این امام، این امت و این مردم را مشاهده می‌کند، مسئولیت بسیار سنگینی را بر دوش خود احساس می‌نماید.
وی تصریح کرد: جفاست اگر چنانچه هر یک از مسئولین نظام از رده پایین تا رده بالا با این امت و با این امام نخواهند هر آنچه در توان دارند در خدمت این مردم و این نظام و انقلاب اسلامی بگذارند. از خداوند منان مسئلت دارم که به همه ما توانی ببخشد که بتوانیم تا نفس داریم در خدمت این نظام و مردم باشیم و تا نفس داریم خادم خوبی باشیم.   خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نشست خبری قوه قضاییه نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!

یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. 

او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیو‌ها را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # ایران ، اتباع افغان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه