Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@23:15:31 GMT

اعلام ترکیب فولاد و نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۷۱۵

به گزارش ایلنا، از هفته هجدهم لیگ برتر تیم‌های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان از ساعت 15:00 در ورزشگاه غدیر اهواز رودروی هم قرار خواهند گرفت.

ترکیب فولاد در این مسابقه به شرح ذیل است:

ناصر سالاری، ایوب والی، سیامک کوروشی، فرزاد جعفری، عارف غلامی، عارف آقاسی، اریک مسی، رضا میرزایی، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا

ترکیب نفت مسجدسلیمان در این مسابقه  به شرح ذیل است:

مهرداد طهماسبی، موسی کولی‌بالی، مجتبی بیژن، یوسف وکیا، میلاد خدایی‌اصل، سید محمد حسینی، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، اسماعیل شریفات، محمد شادکام و سید هیثم هاشمی‌زاده

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌اُم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی را پس از سه بازی غیبت به دلیل مصدومیت در ترکیب و خط دفاعی داشت، در ورزشگاه روجینی مقابل تیم رده پنجمی پوسوشه قرار گرفت.

یاران غلامی که در تلاش برای کسب سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا بودند، در دیدار مقابل پوسوشه توانستند با نمایش هجومی و عملکرد موفق در خط دفاعی به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال ولژ موستار با جبران شکست هفته گذشته، موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر با دو گل تماشایی برابر پوسوشه شد تا 52 امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، به پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا رسید.

عارف غلامی، مدافع ایرانی ولژ موستار که پس از سه مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت دوباره به میادین بازگشته و برابر پوسوشه در ترکیب قرار گرفته بود، حضور کامل در زمین داشت و عملکرد خوبی در خط دفاعی ارائه کرد.

مدافع ایرانی ولژ موستار در دقایق ابتدایی بازی نزدیک بود یک پنالتی بگیرد که داور شوت عارف و برخورد توپ به دست بازیکن پوسوشه را خطای هند تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی