Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار بابت جبران خسارات کشاورزان اردبیلی پرداخت شده است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌پور ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 520 میلیارد ریال اعتبار بابت جبران خسارات کشاورزان اردبیلی پرداخت شده و طبق برآورد به دست آمده 80 درصد این اعتبارات مربوط به بانک کشاورزی و مابقی به بخش‌ خسارت‌های کشاورزی تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره به این که این امهال مهر ماه سال گذشته تا پایان امسال را شامل می‌شود گفت: در صورت تامین اعتبارات تسهیلات بالای 100 میلیون ریال را نیز پوشش می‌دهد که این موضوع هم‌اکنون مشخص نبوده ولی قطعا تا پایان سال به طور قطعی مشخص می‌شود.

سیلاب به بیش از 670کیلومتر از راه‌های روستایی جنوب کرمان خسارت زدزاهدان| وقوع سیلاب بیش از 37 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات منطقه بلوچستان وارد کردطغیان رودخانه‌ها به شهرهای جنوب کرمان خسارت زد

عبدالعلی‌پور تصریح کرد: طبق برآورد به دست آمده امسال خسارات ناشی از حوادث به یک هزار و 500 میلیارد تومان رسیده که یک هزار و 185 میلیارد تومان آن مربوط به بخش کشاورزی است و انتظار می‌رود با حل مشکلات بخش کشاورزی بتوانیم بخشی از خسارات وارد شده به کشاورزان را جبران کنیم.

وی بیان کرد: متاسفانه هر سال کشاورزان عمدتا به دلیل برودت هوا متحمل خسارات جبران‌ناپذیری می‌شوند که به همین منظور از کشاورزان انتظار داریم با بیمه کردن محصولات خود هزینه‌های خسارت‌های وارد  شده را از بیمه دریافت کنند که این مسئله نیازمند فرهنگ‌سازی همه‌جانبه است.

وی اظهار کرد: متاسفانه شکوفه دادن زودتر از موعد درختان، برودت هوا در اوایل فصل بهار و کاهش یک باره دمای هوا عمده دلیل واردن شدن این خسارات است که در این زمینه انتظار داریم برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای حل این مشکلات مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم خسارات کم‌تری را متحمل شویم.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده اند می‌توانند با مراجعه حضوری به کارگزاری‌های بیمه کشاورزی و یا از طریق کد دستوری که در بیمه نامه آنها قرار دارد، درخواست خسارت کنند.
محمد آلاله افزود: ارزیابان بیمه نیز در اسرع وقت با مراجعه به مزارع میزان خسارات را بررسی می کنند و سپس از طریق صندوق بیمه غرامت کشاورزان پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به بیمه ۴۴۶ هزار هکتار از محصولات و مزارع کشاورزی استان گفت: از این میزان ۳۹۳ هزار هکتار بیمه جامع و ۵۳ هزار هکتار بیمه آتش سوزی هستند.

دیگر خبرها

  • تضمین تعهدات بیش از ۲۰۴ هزار پرونده «کشاورزی قراردادی» با عاملیت بانک کشاورزی
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت