Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@23:47:13 GMT

بشار اسد: طرح تجزیه به سوریه محدود نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۰۷۳

بشار اسد: طرح تجزیه به سوریه محدود نیست

رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در زمان مقرر شده نشانگر قدرت ملت و دولت سوریه است به طرح های تجزیه طلبانه ای که به سوریه محدود نمی ماند، اشاره کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در سخنانی در جمع روسای شوراهای محلی استانهای سوریه گفت: برگزاری انتخابات در زمان مقرر شده نشانگر قدرت ملت و دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری انتخابات یکی از موارد مهم و مورد توجه دولت است و موفقیت ما در مبارزه با تروریسم و توطئه ها را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ زیرکانه لاوروف به خبرنگار آمریکایی درباره بشار اسد

رئیس جمهور سوریه افزود: پس از بهبود اوضاع میدانی ما در برابر فرصت واقعی برای بهبود و سر و سامان دادن به اداره اوضاع کشور هستیم. اداره امور کشور و تحقق توسعه با شیوه های معمول در دهه های گذشته ممکن نیست. همچنین اداره امور و تحقق توسعه به شیوه مرکزی که قبلاً متداول بود، امکان ندارد. طرح های توسعه داخلی با طرح های راهبردی کامل خواهد شد.

بشار اسد تاکید کرد: نهادها در موضوع توسعه نقش نظارتی ایفا خواهند کرد. راه حل باید از راس باشد و باید پایه و اساسی وجود داشته باشد که قادر به حل مشکلات به ویژه در شرایط کنونی باشد.

وی بیان کرد: طرح تجزیه موضوع جدیدی نیست و در مرزهای کشور سوریه متوقف نخواهد شد بلکه کل منطقه را شامل می شود. اراده ملت ما همه طرح های هیمنه آمریکا و غرب بر سوریه را به شکست کشانده است.

بشار اسد تاکید کرد: در حال حاضر تروریسم از منطقه ای به منطقه دیگر در سوریه شکست می خورد و با هر وجب آزاد شده دشمن و مزدور و خائن وجود دارد.

رئیس جمهور سوریه افزود: تنها راه بازگشت از گمراهی پیوستن به تلاش های آشتی و تحویل سلاح به دولت است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب آمریکا امریکا بشار اسد تروریسم دولت سوریه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای عالی تشکل‌های ورزشی ایران با ارسال نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری کشورمان ضمن تقدیر از اقدامات مثبت در دولت وی از جمله انتخاب مدبرانه وزیر ورزش و واگذاری باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، پیشنهاداتی را به رئیس دولت مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفت وزیر، رئیس جمهور را در سفر به قم همراهی می‌کنند
  • رئیس جمهور با انتقال دانشگاه‌های دریایی به هرمزگان موافقت کرد
  • همه برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر دوم خود به قم
  • بشار اسد به پوتین تبریک گفت
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • مهمترین دستاوردهای دولت در سه سال اخیر در قم
  • پوتین در مراسم تحلیف: روسیه از گفتگو با کشور‌های غربی امتناع نمی‌کند
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد